Happines can be found even in the darkest of times if only one remembers to turn on the light.
-Albus Dumbledore
vinden jullie het leuk laat het dan weten in de reacties want dan schrijf ik verder!

12 Februari

Luna was net een dag terug van de Harry Potter studio's,
Ze had de toverstok van Professor Severus Snape gekocht.
''Lumos!'' niks ''mfpf.." Luna was al de hele dag bezig met spreuken proberen, wat deed ze fout?
ze geloofde echt dat het kon, dat spreuken werkte!
Haar opa zei ooit: "Degene die niet in magie geloven zullen het ook nooit vinden.''
''Lumos!" niks, ze probeerde iets anders ''Lumoos!''
Ja.. Ja.. Ja!! Ze gilde er kwam een klein licht puntje aan het uiteinde van haar staf!
"Luna wat doe je?'' hoorde ze haar moeders stem vanuit de keuken komen.
Mam mijn toverstok doet het, hij doet het! Kom maar kijken!
haar moeder kwam uit de keuken naar de woonkamer. ''Laat eens zien dan.. ''
''Lumoos!'' weer kwam er een klein licht puntje aan het uiteinde van haar toverstaf.''
Haar moeder sprong, een klein gilletje en een knuffel. ''Probeer een andere spreuk!''
''Wingardium LeviOsa.'' De onderzetter die op de tafel lag ging langzaam omhoog toen hij ongeveer 20 cm boven de tafel hing viel hij naar beneden.
''Geweldig!'' gilde haar moeder. Mag ik ook eens proberen? ''Wingardium LeviosAR!'' niks.. ''Volgens mij is hij kapot..''
Toen Luna het weer probeerde zweefde de zelfde onderzetter gewoon weer omhoog.
''Mam het is LeviOsa niet LeviosAR.. '' dat had ze altijd al tegen iemand willen zeggen.. :)
''Nog een andere spreuk!'' ''Expecto Patronum!'' toen Luna dat riep verscheen er aan de andere kant van de kamer een lichtje, dat lichtje veranderde in een vos, de vos keek nieuwsgierig om zich heen liep naar Luna en haar moeder toe die verbijsterd zaten te kijken, hij kwam dichterbij en.. hij verdween ineens..
''Mijn patronus is een vos!!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen