Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Tomlinsbear

    Hahaha Harry is echt geweldig! En dan haar reactie terug.

    Ik wil nog meer kudo's geven(Y)

    7 jaar geleden
  • Niallerslove

    Zucht, ik vind dit stuk geweldig, erg stoer ook van Dani dat ze zo voor zichzelf opkomt. Hoewel ik me afvraag of ze ook zo tegen Lou deed ^^
    Kan niet wachten op het volgende stuk!

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Op zich wel leuk maar ik zie wat technische dingen, die mij opvallen.

    Waarom beginnen de zinnen met een - ?

    In het bovenste stuk staat er ergens "i" en ik denk dat het "ik" moet zijn.
    En als ze een stuk tekst zingt van haar liedje Roses, mis ik leestekens als een punt of een komma.

    Verder vraag ik me af waarom Danielle -na een maand tijd- nu pas Ally waarschuwt??? Hoe komt ze zo dichtbij bij een concert van Ally? Zit ze soms in het team of crew? Ook vraag ik me af waarom Ally helemaal naar de kleedkamer moet lopen??? Meestal is er een omkleedruimte ingericht, dichtbij het podium omdat je vaak maar 2 minuten tijd hebt om je om te kleden. En waar is iedereen? Alles en iedereen loopt elkaar voor de voeten, ook in de kleedkamer. Tijdens een concert is het een gekkenhuis met mensen overal, dus zou Danielle dan een kans hebben om Ally alleen te spreken?? Nee, dat is dan onmogelijk. Vooropgesteld dat ze achter de schermen mag komen.
    Misschien wil je dat even ophelderen?

    xxx

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen