Cadeautjes!
Meike Lennard ging samen met Karin Black, Inez Bloemetje en shopspecialist Janique High-heels mee naar de stad. Ze gingen op weg naar de makelaar. Mimi en Mousy waren jarig geweest, dus wilden Meike Lennard, Inez Bloemetje en Karin Black een huis voor ze kopen. Ze waren alleen niet goed in shoppen, dus namen ze shopspecialist Janique High-heels mee. Bij de makelaar waren ze flink aan het twijfelen welk huis ze zouden kiezen, maar uiteindelijk kozen ze voor een villa met zwembad. Laten we nog wat meubeltjes kopen! zei Inez Bloemetje. Dus kochten ze een hamsterbubbelbad, een softijsmachine, een hamsterkeuken en hamsterbanken. Toen ze thuiskwamen gingen Mimi en Mousy de cadeautjes uitpakken. Ze vonden het huis prachtig. Ze wilden er een feestje geven, maar dat kon niet. Het huis was 30 cm hoog, en Meike, Inez, Karin en Janique 175 cm. Dus dat paste niet. Daarom gingen ze naar de Hamsterburger, om daar een feestje te geven. Zoals altijd draait alles op een ruzie uit tussen Meike Lennard en Karin Black. Maar deze keer had Karin Black geen ruzie met Meike Lennard, maar met Inez Bloemetje.
Want Karin Black had iets mafs gedaan. Je bent echt gestoord Karin! zei Inez Bloemetje.
En jij bent een gekko! zei Karin Black. Wat?...riep Inez Bloemetje uit. Dan kan je met je ogen rollen, en dan kan je bij het circus! zei Karin Black. Nou, dan ben jij de clown in het circus! riep Inez Bloemetje. RUSTIG RUSTIG! riep Janique High-heels. We zijn op het feestje van Mimi en Mousy, dus wees aardig.
oké.
Dus ze gingen weer verder met dansen en Hamsterburgers eten.
(Hamsterburgers zijn niet gemaakt van hamsters, ze hebben alleen de vorm van een hamster)
Reageer (3)
whaha grappig joh. en die foto's zijn geniaal(doeg)
1 decennium geledenOMG!!
1 decennium geledenTe hilarisch
omg dit is echt melig !!! Janique-high-heels whahahahhaha ik lig hier in een deuk
1 decennium geleden