Foto bij Beroemde Hamsters en een ruzie

Meike Lennard en Karin Black hadden ruzie totdat Inez Bloemetje ze uit elkaar haalde.

Meike Lennard, Karin Black en Inez Bloemetje zaten bij elkaar. Ze praatten over Mimi en Mousy. We moeten een boek over ze maken! zei Meike Lennard. Jaaah! zeiden Inez Bloemetje en Karin Black. Dan worden ze supersterren! Iedereen zat er al over te dromen. Vet! dan komen we ook in de krant, zei Inez Bloemetje. Dan zijn we net Dagobert Duck zei Meike Lennard. Maar toen begon Karin Black weer met haar opmerkingen:8. Nee! Ik word Zack, van 'the sweetlife van Zack en Cody' (programma op Jetix/DisneyXD). Hoezo? Hij is niet eens rijk! zei Meike. Maar hij is cool en een vandaal(duivel) en dan moet jij m'n huiswerk maken, want jij bent Cody! Als ik Cody ben, mag ik lekker naar wiskundekamp(puh), zei Meike. Inez Bloemetje moest ze alweer uit elkaar halen, om geen ruzie te krijgen begonnen ze maar weer te praten over hamsters en het geld dat ze zouden kunnen verdienen.

Reageer (5)

  • Inez

    OMG! xD
    Dit is te grappig! xD
    Très cool!

    1 decennium geleden
  • KarinBlack

    maar mijn hamsters mogen niet bekend worden!!! haal die foto's weg xD straks dent iedereen: van wie zijn die vage hamsters :O xD lol (A)

    1 decennium geleden
  • Timid

    geniaal _O_

    1 decennium geleden
  • Riannex

    haha. (yeah)

    1 decennium geleden
  • KarinBlack

    omg die foto's!!! geniaal xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen