19
de hele avond had hij liedjes gezongen waarvoor hij zich schaamde, waarvan hij niet had gedurfd te zeggen 'ja daar ben IK fan van!' en het leuke was dat ze mensen het ook leuk vonden, ze hadden gejuicht en devil thorns gemaakt van hun handen en in de lucht bewogen, als of ze iets vooruit wilden duwen met die beweging, soepel en tegelijkertijd, het was een mooi gezicht als zanger als je publiek zo mee ging in het lied zoals jij. Ryan had de hele avond gesprongen, hij had liters zweet uitgeperst, en liters water gedronken. eenmaal thuis merkten zijn ouders dat er iets mis was, hun zoon kwam met een lach binnen ! Ryan lachte altijd wel, maar een grotere lach dan dit hadden zwe nog nooit gezien, nadat Ryan had medegedeeld dat hij net uit de sportschool kwam en maar eens ging douchen keken zijn ouders helemaal van op, "om 1 uur ?" had zijn moeder nog naar boven geschreeuwd. "Yup !"
Ryan spelde de lucht en het zweet van zich af, maar niet zijn warme gevoel, die werd alleen maar warmer en warmer, dit wou hij voor altijd doen, Optreden ! en dat was hij ook van plan want hij stond voor de hele vakantie geboekt!
zaterdag 6:00 ? ,
Ryan was al vroeg wakker geworden door het licht dat zijn ouders gebruikte om hun dagelijkse dingen te doen,maar dan in het donker.
zijn ouders moesten al vroeg werken, Ryan had zijn hoofd onder het kussen gestopt zodat hij niet beschoten werd met dat vele licht dat door zijn raampje scheen. "Thx mam en pap" mompelde Ryan zoals altijd onder het kussen vandaan. Ryan sloot zijn ogen weer om die mooie droom terug te halen, die jammer genoeg weg bleef. waar ging die ook al weer over? die vraag stelde Ryan zich altijd, want hij was het ook altijd vergeten, waarom vergat hij die mooie dromen en werd hij ruw onderbroken als ze bezig waren, en waarom bleven die nare dromen hangen en werd hij tijdens die dromen niet wakker gemaakt ?
het is niet eerlijk !, zijn deur vloog open en Ryan ging in zijn ik-slaap-echt-waar-houding liggen, zijn moeder keek naar haar zoon op en woelde met haar handen door zijn haar, gaf hem een kus en liep de kamer weer uit. ze trapte er in ! zoals altijd grinnikte Ryan, die zich daarna heel stil hield omdat hij voetstappen meenden te horen.
om acht uur stond hij fris en fruitig op klaar voor een nieuwe dag !
Reageer (1)
(hoera)_O__O_(yeah)
1 decennium geledensuper leuk ^-^
snel verder