Hey lieve lezers.

Sorry dat ik niet meer gepost heb,
maar ik probeer daar nu verandering in te brengen.

Sorry dat het verhaal een beetje saai en niet zo goed getypt is maar ik moet er even weer in komen.

Veel lees Plezier!!

Lieve groetjes A_Lover.
<3

Wat voor af ging:
Daar stond ik dan met mijn tas, bij mijn vriendinnen te kletsen.
ik zag in mn ooghoek Alex aan komen en ik liep naar de bus toe om mijn tas in de bus te leggen.
en toen kwam hij naar me toe en vroeg aan me kan ik je helpen met je tas?


Hayley's profiel.

''Euh ja als je zou willen?''
''Natuurlijk wil ik dat anders had ik het niet gevraagt''
Ik zag hoe hij mijn tas in de bagage rekken deed en ik zag dat hij naar mijn keek en ik begon te blozen.
Ik liep snel met mijn vriendinnen de bus in.
We hadden afgesproken dat ik naast mijn bestie Kimberly zou zitten.
Daar zat ik dan in de bus met mijn beste vriendin Kimberly.
we zaten gezellig te kletsen over alles en nog wat en we besloten samen muziek te luisteren.
''Hayley welke nummer van Selena Gomez vindt je leuk?'' zei Kimberly.
''Doe maar iets ik vind alles wel leuk!''
''Okey! dan kies ik voor Hands to Myself''
Daar zaten Kimberly en ik dan te luisteren naar Selena gomez.
Soms zag ik Alex naar me kijken maar ik gaf er niet zo veel aandacht aan.
Kimberly kan maar niet ophouden met praten hoe 'hot' Alex wel niet is en dat ik met hem moet gaan praten.
''Ja Kim ik ga wel met hem praten maar kunnen we alsjeblieft muziek luisteren?'' vroeg ik aan Kimberly.
''Ja is goed maar beloof me Hayley dat je ECHT met hem gaat praten!''
"Belooft!''



*Tijdsprong*



We waren op de helft van de reis en we zouden een stop maken om wat te eten.
Ik stapte uit en begon mezelf opterekken omdat we meer dan anderhalf uur gerenden hadden.
Kimberly kwam naar me toe en zei '' Heyley daar staat Alex ga met hem praten''
Ik draaide me om en daar stond Alex samen met zijn vrienden.




Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen