Hoofdstuk 2
Ik klap als er weer een meisje naar Griffoendor gaat. Naar Zwadderich is er nog niet één kind gegaan. Lekker voor ze. Ik HAAT Zwadderich. Er zitten alleen maar arrogante mensen in die zichzelf beter vinden dan andere mensen. Bovendien hebben ook alle duistere tovenaars die op Zweinstein hebben gezeten in Zwadderich gezeten. Degene die ik het meeste haat van die afdeling is Draco Malfidus. Hij is echt het meest arrogant van iedereen. Zijn ego is waarschijnlijk groter dan zichzelf. Hij haat alle andere afdelingen en bovenal, Griffoendors. Harry haat hem ook en Draco haat Harry. Waarschijnlijk omdat hij alle aandacht krijgt zonder er enige moeite voor hoeft te doen. Harry, ik word al blij als ik die naam hoor. Sinds dat ik hem zag was ik opslag verliefd op hem. Die liefde is nog groter geworden na al zijn daden en nadat hij mij gered had van de jonge Voldemort, oftewel, Marten Asmodom Vilijn.
Ik schrik weer op uit mijn gedachtengang. Hermelien is naar de Zwadderich tafel aan het kijken, naar Draco. Ik kijk weer terug naar de sorteerhoed. Dit is niet bijzonder ze kijkt gewoon dromerig naar Draco Malfidus. Wacht wat? Hermelien kijkt naar Draco? Ik dacht dat ze hem haatte en dat ze verliefd op mijn broer, Ron was.
"Wat ben jij aan het doen?" Sis ik naar haar. Even kijkt Hermelien verschikt en betrapt, maar ze hersteld zich snel.
"Wat bedoel je." Vraag ze zacht zodat ik het wel kan horen maar niet iemand anders.
"Je weet het wel Hermelien, je was naar Draco aan het kijken of niet soms." Fluister ik scherp. Ze trekt haar wenkbrauwen op en fluistert kalm: "Ik weet niet waar je het over hebt Ginny." Oké nu begin ik te twijfelen misschien was ze gewoon aan het nadenken.
"Waarom zou ik naar Malfidus kijken? Ik ben toch met Ron?" Vervolgt ze. Nu weet ik bijna zeker dat het gewoon onbewust ging. "Geen idee daarom vroeg ik het ook." Antwoord ik op haar vraag terwijl ik mijn aandacht weer op de sorteringceremonie vestig.
Reageer (2)
Leuk leuk!
7 jaar geledenNaar Zwadderich is er nog niet één kind gegaan. Lekker voor ze. Ik HAAT Zwadderich. Er zitten alleen maar arrogante mensen in die zichzelf beter vinden dan andere mensen. Bovendien hebben ook alle duistere tovenaars die op Zweinstein hebben gezeten in Zwadderich gezeten.
7 jaar geledenRegulus Zwarts was niet slecht.
Andromeda Zwarts was niet slecht
Horace Slughorn was niet slecht