Foto bij Hoofdstuk 1

1E hoofdstukje! Spannend

POV Samantha

Sammm wakker worden hoor ik ergens in de verte. Sammm sahammm wakker worden gaat het geluid verder als ik niet in beweging kom. Wat is er vraag ik boos omdat ik het erg haat als mensen me wakker maken op een zaterdag. Ik draai me hoofd om en zie Niall met een prethoofd naar me kijken. Ik draai nog verder en ga recht zitten terwijl ik mijn pyjama goedzit en me haar normaal probeer te maken wat heel erg mislukt. Niall waarom maak je me zo vroeg wakker vraag ik terwijl ik probeer een gaap te onderdrukken. De jongens en ik wouden samen iets doen vandaag voor je verjaardag van woensdag remember? Gelijk ben ik klaarwakker.
Ik spring op in me bed en ren naar me kledingkast. Ze is wakker hoor hoor ik lachend naast me als Louis mijn kamer komt instormen. Jongens zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn kamer te verlaten, ik zou me graag willen omkleden vraag ik lachend terwijl hun aan het kloten zijn. Tuurlijk sammie zegt Niall en Louis en hij lopen samen de deur uit en doen de deur achter zich dicht. Pfff wat moet ik aan Sam denk ik bij mezelf. Ik besluit te gaan voor een zwarte spijkerbroek, een simpel wit hempje met een geruite blouse. Perfect zeg ik lachend hardop. Ik werk even snel me make up bij en schud me haar even los. Ik ren snel naar beneden om daar me witte all stars aan te doen en dan is mijn outfit compleet. Op naar de verrassing waar de jongens al maanden hun mond niet over kunnen houden.

Reageer (2)

  • Alphadicht

    Tip.
    Het is je eigen keuzen maar ik zou titels aan hoofdstukken geven maakt het spannender

    7 jaar geleden
  • Writex83

    Gebruik meer interpuncties als een komma, aanhalingstekens als er iets gezegd wordt en
    het dialoog ook iedere keer op een nieuwe regel. Dus eigenlijk zo:

    'Sam,' hoor ik ergens in de verte. 'Sam, Sam, wakker worden,' gaat het geluid verder als ik niet in beweging kom.
    'Wat is er,' vraag ik boos omdat ik....

    Ik hoop dat je er wat aan hebt. En je hoofdstukken mogen best wat langer.
    Kijk anders ook op het Forum bij 'Storyproblemen' daar kun je heel wat tips en adviezen krijgen.
    Je mag het ook aan mij vragen. ;p

    xxx

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen