De Disney Selection (1)
Ben benieuwd wat je er van vindt.
Filiz
'Oké, dus je hebt nog maar twee kandidaten. Kit Harington en Grant Gustin,' vertelt Daisy mij. 'Met een van hen mag je de nieuwe film spelen, mee lopen in de parade en je gaat ook met hem naar de première van de film. Heb je al enig idee wie je gaat kiezen?'
O god, van alle twintig kandidaten waar ik uit mocht kiezen, gaat het nu toch om de allerlaatste twee kandidaten. En niet zomaar twee mannen. Nee, Kit Harington, mijn favoriet van Game of Thrones. Niet te vergeten Grant Gustin, die de Flash speelt in de televisieserie. Waarom moet het leven zo hard zijn? Hoe moet ik nou kiezen? Beide mannen zijn allebei heel erg aardig, vriendelijk en over de tijd heen zijn we vrienden geworden. 'Nee,' beken ik hoofdschuddend en eerlijk. Nooit gedacht dat ik zelf zo ver zou komen want ook voor de Disney prinses is een selectie geweest en daar ben ik de winnares van geworden. 'Allebei de mannen zijn goede vrienden nu en dat maakt het ook moeilijker. Hoe lang heb ik nog?'
Daisy kijkt op haar telefoon naar haar agenda. Gezien zij alles voor me bijhoudt. 'Je hebt dit weekend nog. Maandag willen ze uiterlijk een beslissing.'
Het horen van een bepaalde tijd, hangt als een donderwolk boven mijn hoofd. Maandag moet ik beslissen. Ik! Waarom ik? 'Is dat in de ochtend, middag of avond? Zit daar nog een tijd aan vast,' vraag ik door.
Ze knikt kort. 'Voor vier uur in de middag. Maar je hebt nog het weekend en daarvoor wordt je naar een hotel gestuurd met de mannen. Je weet dat Disney films bekend staan om romantische verhalen, iets wat drama en met een goede afloop. Pak je tas in want je wordt zo opgehaald en naar het hotel gebracht. Je ziet Gustin en Kit daar in het hotel.'
Daarna ben ik alleen en controleer ik alles eerst voor ik mijn tas in pak. Hoe bestaat het? Als ik de een kies, raak ik de ander kwijt. Waarom laten ze mij deze beslissing maken? Waarom doet niemand van Disney dat? Vermoeid laat ik me op het bed vallen. Van de villa waar ik nu verbleef in verband met de selectie en om zo de mannen wat beter te leren kennen, ook ter voorbereiding op de film en mijn rol, word ik dus nu naar een hotel gestuurd. Met Grant en Kit.
Eindelijk, en na een uur durende rit, ben ik in mijn hotelkamer geïnstalleerd. Wat gewoon een suite is met alle luxe dingen erop en eraan. Zelf heb ik me net opgefrist als er op de deur geklopt wordt. Als ik open doe, staat Kit er en nonchalant tegen de deurpost geleund.
'Kom verder,' bied ik aan en doe ik een stap opzij voor hem. Zijn donkere ogen werken haast hypnotiserend. Als hij het niet door heeft, kan ik wel uren naar hem kijken.
Een lach ligt op zijn gezicht. 'Je bent er net, zeker.'
Ik knik en volg ik hem met mijn ogen.
Waarop Kit met een grijns dan onder de televisie kijkt. 'Ha, dacht ik het niet. Amerika is zo voorspellend. Een glas wijn?' Hij haalt een kleine fles wijn tevoorschijn.
'Lekker,' glimlach ik terug. Misschien dat een glas wijn ook mijn gedachten beter kan ordenen. Tot maandagmiddag heb ik de tijd. Om te beslissen wie mijn prins zal spelen in de nieuwe Disney film.
'Filiz, even bij blijven.'
Gelijk ben ik terug in mijn hotelkamer en krijg ik een glas wijn aangereikt. 'Sorry,' mompel ik en neem ik een slok.
'Je lijkt ver weg te zijn in gedachten. Waar denk je aan?' Hij kijkt nieuwsgierig.
Even staar ik voor me uit. Moet ik het zeggen? Lijkt mij van wel. Het gaat wel om hun. Afwezig neem ik nog een slok en zucht ik diep. Opeens raak ik mijn glas kwijt en verdrink ik in een paar donkerbruine ogen.
Kort schudt hij zijn hoofd. 'Je bent nog nooit zo stil geweest. Hoe komt dat?'
'Sorry Kit.' Ik weet mijn ogen van hem af te halen en denk ik na. 'Het is gewoon... Kun je geloven dat je in een maand tijd van twintig kandidaten naar de laatste twee gaat?' Even kijk ik hem aan voor ik mijn ogen naar beneden sla. 'Nu heb ik vandaag gehoord dat het laatste woord bij mij ligt en ik heb tot maandagmiddag,' vertel ik zacht.
Kit laat zich nu achterover vallen op de bank. 'Ja, je maakt het me niet makkelijk want Gustin is zeker wel concurrentie en totaal het tegenovergestelde van mij...' Opeens zit hij alert en rechtop. 'Is dat het soms, kun je niet kiezen?'
'Ik heb dit weekend nog maar het punt is dat jullie beide vrienden zijn en dat maakt het wat moeilijker,' zucht ik en pak ik mijn glas weer. Al kan ik slechts een sip van mijn wijn nemen, of mijn glas wordt alweer afgepakt.
'Daar moet je wel rustig aan mee doen. Het is geen limonade.' Hij draait zich terug en slaat hij zijn arm om mij heen. 'Ergens ben ik niet verbaasd want ze zouden niet zoveel moeite doen als de keuze bij hun zou liggen. Net als dat ze hopen dat wij, en dan bedoel ik Gustin en mijzelf, je wat beter kennen voordat een van ons met jou op de set staat. Het is bevorderlijk voor de rol die je speelt en met elkaar.'
Wat ik met hem eens bent. 'In ieder geval dat we al vrienden zijn op de set voordat we daar nog aankomen...'
'Filiz, het maakt mij niet uit wie de rol krijgt van ons. Ik had niet eens verwacht zo ver te komen,' onderbreekt Kit mij. 'Hé, dat meen ik, het maakt echt niet uit. Of ik de rol krijg is bijzaak want ik heb er wel een vriendin bij.'
Daardoor kijk ik hem aan en voel ik net zijn vingers onder mijn kin. 'Ja, dat is dus precies mijn probleem,' fluister ik en is zijn dichterbij dan ik dacht. Gezien ik in een paar donkere poelen kijk. Zowel hoopvol als geduldig. 'Jullie zijn beide zulke goede vrienden geworden... hoe moet ik daar nu iemand van kiezen. En zal de ander alsnog een rol kunnen spelen, ook al zal het niet mijn tegenstander zijn?' Mijn ogen worden omlaag getrokken naar zijn lippen.
'Misschien moet je dat maar eens vragen want het lijkt me geweldig om samen met jou een film op te nemen. Je bent grappig, slim en aantrekkelijk.' Hij likt over zijn lippen en bijt licht op zijn onderlip.
Voor ik iets kan doen, drukt Kit zijn lippen op de mijne. Zacht en licht schuren zijn lippen over de mijne, zoekend. Als ik mijn lippen vaneen doet, doe ik mijn ogen dicht en vindt zijn tong de mijne. Zuchtend in de zoen, zoek ik steun en belanden mijn armen om zijn nek. Een kooi van vlinders lijkt geopend te zijn en fladderen ze behoorlijk in mijn buik. Een aangenaam gevoel. Dat is tot ik iets anders voel en schijnen zijn handen over mijn heup naar mijn rug te glijden, en onder mijn shirt wel te verstaan. Zonder na te denken, verdwijnt mijn hand onder zijn shirt en kan ik zijn six pack voelen.
'Filiz,' zegt hij zacht en kust hij mijn hals, 'ik wil meer dan dit.' Er volgt een kus en op mijn schouder, waarvoor hij mijn mouwtje wat omlaag schuift. 'Ik wil je niet als een vriendin maar een relatie. Ik wil je maar wat graag naar de slaapkamer brengen.'
Ik hap naar adem door zijn bekentenis. Al kan ik niet ontkennen dat ik ook meer wil. 'Je... je wilt... een relatie... met... met mij,' stamel ik en ook half aan gebrek van lucht. Sinds zijn handen iets omhoog gaan onder mijn shirt en beroert hij net de onderkant van mijn borsten.
'Ja, dolgraag zelfs,' knikt Kit en kijkt hij me aan. 'Ik wil je graag de mijne noemen.'
Verbaasd door zijn eerlijkheid kan ik geen woord uitbrengen. Daardoor knik ik slechts. Mijn fantasie die waarheid wordt.
'Is dat een ja? Als in, je wilt een relatie met mij en dat ik je naar de slaapkamer kan brengen,' vraagt hij.
Opnieuw knik ik, ondersteboven door zijn verklaring en wordt ik opgetild.
De glimlach op zijn gezicht bereik zijn ogen en lijkt hij te stralen.
Wanneer ik op bed gelegd word, komt hij net boven me hangen en kust hij me. Vervolgens plant hij lieve kusjes in mijn hals en kreun ik vanzelf. 'Kit,' komt het ademloos over mijn lippen.
Kort stopt hij en gaat hij op zijn knieën zitten. Blijkbaar om zijn shirt uit te trekken.
Ik bewonder zijn six pack en lijk te vergeten wat ik wilde zeggen.
'Wat wilde je zeggen?'
Juist. Ik bijt op mijn lip om na te denken. 'Ehm, ik mag dan een relatie gehad hebben... Ik ben wel al twee jaar single. Was, sorry, ik was single.' Mijn god, wat doet hij wel niet met me.
Kit trekt me overeind dat ik zit en gaat mijn shirt uit. 'Ik zal voorzichtig zijn,' belooft hij en is die belofte te zien in zijn ogen.
Nagenietend lig ik nog in een paar sterke armen en met mijn hoofd op Kit's borst, op een manier dat ik zijn hartslag kan horen. Een aangenaam geluid en lijkt zijn hartslag nu ook eindelijk zijn eigen ritme terug te hebben. Hij heeft zich inderdaad aan zijn belofte gehouden want hij was lief, teder, voorzichtig en tegelijk ook passievol. Echt een man die weet wat hij wilt. Iets wat hij ook uitstraalt en dan kan ik hem nu de mijne noemen.
'Weet je, kies Grant maar voor de rol,' begint hij en streelt zijn hand over mijn arm, die op zijn borstkas ligt.
Ik til mijn hoofd op naar hem. 'Waarom?' Niet begrijpend schud ik mijn hoofd. 'Omdat wij nu samen zijn?' Goed, het maakt het wat lastiger om een beslissing te maken voor de rol in de film maar ik moet nog altijd kiezen tussen Kit en Grant. Kiezen tussen mijn vriendje en een vriend.
Met een glimlach, kust hij mij eerst. 'Toen ik mee zou doen aan deze hele selectie, had ik weliswaar voor ogen om te winnen en de rol binnen te slepen maar hoe meer mannen weg gingen,' zucht hij tevreden. 'Naarmate de tijd verstreek, begon ik me te beseffen dat ik verliefd werd op je en tja... de rol in de film werd bijzaak. Ik wilde graag de kans om je te vragen om mijn vriendin te worden. Geef Grant maar de rol. Hij mag de selectie winnen van mij, want ik...' Hij trekt mij bovenop zich. 'Ik win voor het leven want ik wil je niet kwijt.'
Overdondert door zijn woorden, en niet wetend wat ik moet zeggen, leg ik mijn hand in zijn nek en kus ik hem.
Lang duurt de zoen niet en verbreekt Kit de zoen zelf. 'Ik vraag me alleen werkelijk af waar Grant blijft. Hij neemt zeker zijn tijd om hierheen te komen.'
Reageer (3)
Disney! Gaaf! Goed bedacht
7 jaar geledenDe cover is heel leuk en mooi! ^^ Het verhaal...hahaha geweldig! Ik zag net dat er een tweede deel is, dus ik ga snel lezen. ^^
7 jaar geledenDie cover alleen is al prachtig!
7 jaar geleden