Foto bij I can't sleep. Thinking of you made it only worse.

Chloë's pov:
Zusje uitgescholden toen ze irritant deed-Thuisgekomen-Nee geroepen naar mama, de vraag niet gehoord-Loopkleren aangedaan-Uitgestapt-Ipod gezocht-Tas naar boven gesleept.
Heb ik tot nu toe gedaan. Niet in die volgorde natuurlijk.

'Chloë, ga je lopen?' Drew stond in de deuropening.
'Ja,'snauwde ik.
Drew besteedde geen aandacht aan mijn toon. 'Zal ik met je meegaan?'
Ik wilde liever alleen lopen. 'Dat is lief, Drew. Maar... ik... nou ja, had al iemand om mee te gaan lopen.'
Drew keek me vragend aan. 'Oh ja? Wie dan?'
'Mijn Ipod.' Ik liep snel naar buiten, voor ik kon zien of ik Drew had gekwetst of zo.
Ik had gewoon zin om alleen te lopen en mijn gedachten te kunnen ordenen. Dat ging niet met Drew er de hele tijd bij.
Ik zuchtte van opluchting toen ik 'First dance' opzette. (First dance is mijn lievelingsliedjee van Justin. Wat is het jouwee?)
Na één rondje was ik helemaal nat. Ik zuchtte. Je kon van België ook niet verwachten dat het 15 minuten droog bleef, hé. Dus liep ik maar naar huis.
Daar trok ik andere kleren aan, danste nog wat op 'Deja Vu', '3', 'One time' en toen besliste ik dat ik moe genoeg was om te kunnen slapen, dus douchte ik me snel en ging in mijn bed liggen.
Ik sloot mijn ogen, en probeerde te slapen.
Het lukte niet.
Dan maar een andere methode. Ik zag Justin's gezicht voor me, en bestudeerde het.
Het lukte nog steeds niet.
Ik zong het liedje 'Favorite Girl' in mezelf, en dacht aan die keer dat ik in slaap was gevallen met 'Baby' gezongen door Justin...
-
Ik draaide me om en opende mijn ogen. De klok op mijn nachtkastje gaf 23.07 aan. Ik zuchtte en probeerde me te herinneren hoe laat ik in bed was gekropen. Dat moest rond half elf zijn geweest. Fijn. Had ik een half uurtje geslapen.
Ik draaide me om en probeerde nog wat te slapen.
-
Ik knipperde met mijn ogen tegen het donker. Snel keek ik naar de klok op mijn nachtkastje. 23.26 Nu had ik nog niet eens een half uur geslapen! Zuchtend draaide ik me nog maar eens om en probeerde weer in slaap te vallen.
-
Godverdomme, vloekte ik toen ik mijn ogen opende. Het was nog lang geen ochtend, dat zag ik wel, dus keek ik naar mijn klok. 23.59 Wat? Ik keek nog eens. 23.59 Wat? Nog steeds niet veel langer dan een half uur geslapen! Wat was dit?
Ik besloot dan maar terug op te staan. Zo ging het toch niet. Ik liep naar mijn laptop en meldde me aan. Mmh... nog 5 mensen online? Wie was er op dit uur nog online? Nou ja, ik natuurlijk, maar ik sliep nu normaal wel.
Elisia, Ilke, Laiza, Silke, Bjorn, las ik. Wat doen die in godsnaam op dit uur op msn? vroeg ik me af.
Ik meldde me snel af, want ik zag dat Ilke en Bjorn al meteen tegen me begonnen te praten. Dat was niet iets waar ik zin in had.
Ik surfde naar google. Justin Bieber zocht ik via wikipedia. En toen ik zijn foto zag, werd ik herinnerd aan het laatste wat hij had gezegd. Ik bel je vanavond. Dàt had hij gezegd. Maar niet gedaan.
Ik zuchtte. Ach ja, mooie liedjes duren nooit lang. Dat zou ik toch moeten weten.
Ik klikte internet snel weg en zette mijn computer weer uit. Nog steeds niet écht moe, liep ik naar mijn bed, en probeerde ik toch in slaap te vallen.
Morgen was het school. Ik was moe. Of dat zou ik toch moeten zijn. Slaap, Chloë, zei ik tegen mezelf. En gek genoeg werkte het nog ook.

Reageer (19)

  • MocroOChiick

    Mijne is One Time,One less lonely girl!!(H)(H)

    1 decennium geleden
  • iCAROLINE

    down to earth ;33

    1 decennium geleden
  • Selinajow

    mijn favo liedje is ook First Dance, ik hoor ze allemaal kei graag maar First Dance vind'k toch het mooist ;D

    verdeeer (A)

    1 decennium geleden
  • BananaSwag

    Mynee is One Time && One Less Lonely Girl (flower)

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen