Een soort van inleiding.. denk ik... eigenlijk niet...
Ik weet niet hoe ik passende titels voor deze story ga bedenken, maar ik zal wel zien.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Echt heel mooi geschreven!
7 jaar geledenPS:Ik zou nooit iemands emotionele muren afbreken_O_
Ik denk niet dat je zo'n muur geheel weg moet halen, die muur zit er ook niet voor niets. Ik heb er zelf nogal haat aan als mensen het bjj mij proberen... Je kunt de muur rustig afbouwen. Deels. Maar nooit helemaal...
7 jaar geledenOMG Dit is geweldig!
Haha ik ben dus niet de enige die én zulke gedachten heeft én die graag op papier zet én haar mobiel drie keer in d'r gezicht laat vallen.
7 jaar geledenWat betreft de fundering. Ik denk dat dat niet altijd nodig is. Je kunt ook gewoon hard genoeg tegen een muur aanslaan om hem te laten breken. Dat doe ik altijd graag met mijn humor, sarcasme en zelf-spot. Het hoeft niet zo subtiel, zolang je ze meer kapot maakt (de emotionele muren, niet de mensen).
...
7 jaar geledenHm, filosofische gedachten en auteur worden klinken iets te bekend, het is bijna eng... Het klinkt nogal als mezelf. Ik wil ook auteur worden, maar ik heb echt twijfels of ik genoeg succes zal hebben om het echt als beroep te nemen. Misschien een bij-beroep? Ik verwacht geen harry potter succes voor welk boek dan ook dat ik zou schrijven.
7 jaar geledenTrouwens, tuurlijk moet je niet de hele fundering onderuit halen! Ik vind dat emotionele muren vanzelf verdwijnen als mensen je daar genoeg voor vertrouwen. Je kan niet bij iedereen de eotionele muren wegkrijgen, iedereen heeft nu eenmaal vrienden waar ze met hun problemen en emoties bij gaan en ze verstoppen voor anderen. Ik hoop dat ik de vraag goed snapte.