Newt Scamander story
Vóór zijn geweldige avontuur in het grote New York, was Newts koffer nog leeg. Er waren geen landschappen in verscholen en geen magische wezens om te verzorgen. Maar zelfs voor die tijd hield Newt zich bezig met magische wezens. In zijn tijd op Hogwarts besteedde hij zijn aandacht vooral met de dieren die zich op en rond het terrein verscholen. Uiteindelijk blijken zijn avontuurtjes op school hem duur te komen staan, wanneer hij van school wordt getrapt door een groot incident.
Newt is echter niet van plan zijn liefde voor de magische wezens op te geven en besluit de wereld rond te trekken om hen te leren kennen, ze te bestuderen en van hen te leren. Hij wordt uiteindelijk vergezeld door een vrouwelijke Magiëzooloog en hen staan een boel avonturen te wachten.
Newt is echter niet van plan zijn liefde voor de magische wezens op te geven en besluit de wereld rond te trekken om hen te leren kennen, ze te bestuderen en van hen te leren. Hij wordt uiteindelijk vergezeld door een vrouwelijke Magiëzooloog en hen staan een boel avonturen te wachten.
- Nederlands, behalve sommige benamingen
- Het verhaal idee kan nog veranderen
- Volgt geen tijdlijn
Geïnteresseerd in dit verhaal?
Laat hier dan een reactie achter. Zodra ik het verhaal heb geactiveerd, stuur ik jou dan een berichtje. ^^
Reageer (7)
Yeahhh!
6 jaar geledenIkke ook! Jajajaja
6 jaar geledenCool ^^ Klinkt heel gaaf!! (:
6 jaar geledenJaaaa!!
7 jaar geledenJaa Newt <3
7 jaar geleden