What will happen??
De drie hyperende vriendinnen triomfeerde met me door de straten van de kust stad. En uit eindelijk brachten ze me naar een appartement na dat ze honderden foto's van me gemaakt hadden.
We kwamen het appartement binnen en ik werd meteen in de armen van een iets oudere vrouw geplaatst en mama zei "Hij heet Bobo". De lieve oma begon me te vertroetelen. "ooo lieve schattige Bobo!! oo wat ben jij toch een schatje!" Toen kwamen mama en mijn twee tantes me terug weg halen en ik lag er net zo lekker en ik genoot van al die aandacht *bloos*. Ik hoorde paniek in mama's stem toe ze zei "Bobo lieve schat maak je maar geen zorgen het zal geen pijn doen". Ik voelde me in gevaar en vreselijke bang. Ze legde me op een bed en zeiden dat ik niet meer mocht bewegen. Mijn ene tante nam mama met zich mee. Ik zag de angst in mama's ogen. De tantes die bij me bleef zei tegen mama da alles wel in orde zou komen. Mijn tante had een iet dat op een mes leek in haar handen en kwam recht op me af. Ik was vreselijk bang ik beefde helemaal.
Reageer (2)
ooooooojaja(lol)die schattigheid heeft hij van de mama:P
1 decennium geledenverder!!
OH MY FUCKING GOD!!!
1 decennium geledenDit is te schattig!!!!
Pascale je moet gewoon verder! (:
Bobo'ke
<33