'Hoi schat, waar ga jij nou weer naar toe in je pyjama?' vroeg mijn vader.
'Uhm ik ga een film kijken bij Viktor, we zijn de enige die in het hotel gebleven zijn en we verveelde ons' zei ik.
'Oké veel plezier en zorg dat er niks gebeurt he ?!' Zei hij.
'Dankje en jaja...heb een beetje vertrouwen in je dochter pap.' zei ik en liep toen verder naar Viktor z’n kamer.
Ik klopte op de duur en Viktor deed open en begroete met een knuffel.
Ik knuffelde hem terug en we liepen de kamer in.
We gingen op het bed zitten en Viktor startte z’n laptop op.
'Welke film wil je kijken?' Vroeg hij.
'Uhm maakt mij niet veel uit, jij mag kiezen' Zei ik lachend.
'Uhm vind je the hunger games goed?'
'Ja is goed' zei ik instemmend en ging wat dichter tegen Viktor aan zitten.
Hij legde z’n arm om me heen en gaf me een kus in m’n haar.
Ik begin echt gevoelens voor hem te krijgen, maar het nadeel is dat het niet mag van papa.
Na een half uurtje kijken begonnen me ogen moe te worden, ik viel bijna in slaap.
Viktor zag het.
'Hey als je wilt gaan slapen mag dat ook wel hoor' Zei hij met een lieve glimlach.
'Ja dat lijkt me wel een goed idee' Zei ik en ik stond op van het bed.
Viktor pakte mij hand en trok me terug het bed op.
'Je mag ook wel hier slapen hoor' Zei hij.
'Haha, dat kan ook' zei ik lachend.
Ik ging naast hem onder de dekens liggen en hij drukte z’n lichaam tegen me aan.
'Je bent leuk' fluisterde hij in mijn oor.
'Jij bent ook leuk' zei ik.
Hij tilde m’n hoofd op en hij keek me lief aan.
Onze hoofden kwamen dichter bij elkaar en ik voelde zijn warme lippen op de mijne.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen