Ik keek op Instagram en zag een foto staan waar je mij en Viktor zag zoenen, die foto is gisterenavond gemaakt, maar er was toch niemand in de gang? of wel?
Gelukkig zie je alleen mijn achterkant en niet mijn gezicht.
'@ViktorGFischer, is gisteren erg intiem gespot met een meisje, Viktor en het des betreffende meisje hebben zoals u denk ik wel hebt kunnen zien een erg gezellige avond gehad, nadat ze met heel de Ajaxselectie zijn wezen feesten. Maar wie is dit meisje?'
Ik drukte meteen op 'Rapporteren' en de foto werd gelukkig snel verwijderd, ik maakte er een screenshot van en stuurde die naar Viktor en de meiden.
Al snel kreeg ik wat berichtjes terug.
V: 'Het is maar goed dat ze je gezicht niet zien, anders waren we f*cked'
'Ja klopt, ik ben ook echt blij dat 't niet gebeurd is'
Ik legde m’n telefoon weg en ik ging op m’n bed liggen.
Candy en Naomi waren uit.
Ik ging niet mee omdat ik erg moe was.
Na 10 minuutjes hoorde ik een pling geluid, van mijn telefoon.
Ik pakte m’n telefoon weer van m’n nachtkastje en keek naar het berichtje.
Het was van Viktor.
V: 'Is het leuk in de club?'
Z: 'Ik ben niet mee gegaan, was te moe om te dansen haha'
V: 'Oh, filmpje kijken dan?'
Z: 'Is goed, bij jou of bij mij?'
V: 'Kom maar naar mijn kamer dan hebben we ook geen last van die meiden als ze terugkomen'
Z: 'Is goed ik trek even m’n normale kleren aan en dan kom ik er aan'
V: 'Je mag ook in de pyjama komen hoor, ik zit ook al in m’n pyjama'
Z: ' oké, dan kom ik er nu wel aan :)'
Ik pakte nog snel even wat chips mee en liep toen over de gang richting Viktor z’n kamer.
Maar onderweg kwam ik m’n vader tegen…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen