Tien minuten later kwam ik weer uit de badkamer.
Ik had alleen m’n ondergoed aan dus vroeg ik aan Viktor of hij nog een training pak had wat ik even aan kon doen, gelukkig had hij dat.
Ik trok het aan en ging toen naast Viktor op het bed zitten.
'Viktor, weet je wat er vannacht gebeurd is?' Vroeg ik een beetje verlegen.
'Uhm ja, we hebben alleen gezoend er is niet meer gebeurt' Zei Viktor en hij stelde me gerust.
'Oké dat is mooi, ik had het me zelf anders nooit vergeven. Ik ben blij dat we het bij zoenen gehouden hebben' Zei ik en gaf hem een knuffel.
Ik zei hem nog gedag en liep toen terug naar mijn eigen kamer.
Naomi en Candy zaten allebei op hun telefoon op de bedden.
'Zozo, en waar kom jij vandaan?' Vroeg Naomi met een grijns op haar gezicht.
'Van een andere kamer' zei ik lachend.
'Oh en van welke kamer dan wel, en de kamer van wie?' Vroeg Candy lachend.
'Ik heb bij Viktor geslapen, maar zeg als jullie blieft niks tegen de anderen' Zei ik verlegen.
'OOEEEH, Love is in the air' Zei Naomi lachend.
'Nou niet echt, we hebben alleen gezoend, dat is alles'
'Vind je hem leuk?' Vroeg Candy.
'Hij is leuk ja, maar het mag toch niet, je kent de regel personeel en spelers mogen niet samen zijn.' Zei ik teleurgesteld.
We liepen naar beneden naar de eetzaal en namen een ontbijtje.
Daarna gingen de jongens trainen en ik hielp Viktor weer met zijn blessure, maar het was wel wat ongemakkelijk, met wat er vannacht gebeurt was natuurlijk.
Na de training liep ik weer richting het trainingsveld waar de jongens bezig waren met hun laatste training voor de wedstrijd, die vanavond is.
Ik ging op het bankje zitten naast Naomi, Candy en Viktor.
We wachtte tot de training afgelopen was en gingen daarna richting het hotel, ik kleedde me om en at snel nog iets.
Het was tijd om naar het stadion te gaan, we waren allemaal stront zenuwachtig maar we hadden er ook super veel zin in.
We zaten met alle spelersvrouwen en staff in de bus, na een rit van 30 minuten kwamen we aan bij het stadion.
Ik wenste de meiden een leuke wedstrijd toe en liep daarna samen met de staff richting de kleedkamers en het veld.
Ik was voor vandaag de assistent team dokter, wat ik heel gaaf vond.
We bespraken nog wat over de wedstrijd met het team en liepen daarna naar het veld, de jongens deden hun warming up en schoten een paar keer op doel.
Na een tijdje kwamen ze van het veld af en gingen ze terug naar de kleedkamers, ze trokken hun spullen aan en na een half uurtje zat het hele stadion vol, ik ging op mijn plek zitten tussen de spelers en achter mijn vader.
'Ik wenste de jongens nog snel succes door even m'n duim naar ze op te steken en toen klonk de muziek van de champions league door het hele stadion.
Ze kwamen de catacombe uit, en het zag er magisch uit, nog mooier dan dat je het op tv ziet.
De wedstrijd begon wat moeilijk, en we kwamen moeilijk in de wedstrijd.
We verloren daarom ook met 3-1, alleen Anwar el Ghazi had in de 88 minuut en doelpunt gemaakt.
Iedereen was een beetje geïrriteerd dus liet ik ze maar even met rust.
Ik checkte m'n Instagram en kwam toen tot een schokkende ontdekking....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen