Viktor trok me naar zich toe en we danste samen op de muziek.
Na het liedje trokken we ons terug en de groep zei dat we terug naar het hotel gingen.
We liepen met z'n alle terug naar het hotel, iedereen ging naar zijn eigen kamer, maar ik was aangeschoten en stond bij Viktor in de lift.
Onze gezichten kwamen ineens heel dicht bij elkaar, ik voelde zijn zachte lippen op die van mij.
Ik kon het niet weerstaan dus zoende ik hem terug.
*pling*
We waren op de verdieping waar de kamer van Viktor was.
Onze lippen gingen niet van elkaar af en we liepen richting zijn kamer, hij pakte snel de sleutel uit zijn broerzak en opende de deur.
Ik werd neer gelegd op het bed en Viktor en ik zoende verder.
Na enige minuten haalde we onze lippen van elkaar af en we lagen naast elkaar op het bed.
Even later hoorde ik Viktor zachtjes snurken, ook ik viel snel in slaap.

De volgende ochtend

Ik werd wakker en zag dat ik wakker werd in een andere kamer.
Naast me zag ik Viktor liggen en toen wist ik weer wat er vannacht gebeurd was.
Ik stond op en liep richting de badkamer ik zette de douche aan en legde een handdoek neer.
Ik kleedde me uit en stapte onder de lekker warme douche, even later hoorde ik geluid en merkte ik dat Viktor de badkamer in gelopen kwam.

'Uhm Viktor, zou je het erg vinden om even te wachten? Ik sta onder de douche' Zei ik.

'Oh sorry, tuurlijk' Zei hij en liep de badkamer weer uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen