We hadden een lopend buffet dus dat was wel fijn want je kon zo vaak lopen als je wilde.
Ik at simpel een salade en nog was frietjes, daarna was het tijd om ons om te kleden want vanavond gingen we met heel de selectie uit.
Samen met Naomi en Candy liep ik terug naar de kamer, we hadden ongeveer anderhalf uur om ons klaar te maken.
Eerst sprong ik snel onder de douche en daarna zocht ik mijn outfit uit.
Ik pakte een mooie witte jurk en trok die aan, ook krulde ik mijn haar lichtjes zo dat het een beetje een wave erin had, ook bracht ik een klein beetje make up aan op mijn gezicht.
Ik wachtte nog tot dat de meiden ook klaar waren en toen liepen we met z'n 3e naar beneden.
We gingen met de hele groep naar buiten en we moesten ongeveer een kwartiertje lopen naar de club.
Toen we binnen kwamen stond de muziek al aardig hard, ik ging samen met de meiden dansen, even later gingen we even op de lounge banken zitten.
Viktor en Daley kwamen naast me zitten.
'Wil je een drankje?' vroeg Viktor.
'Ja lekker, doe maar een Tequila' Zei ik.
Viktor liep richting de bar en kwam terug met 2 drankjes, 1 voor zichzelf en 1 voor mij. Ik bedankte hem en dronk mijn drankje op.
Er volgde er nog meer drankjes en bijna iedereen was nu wel een beetje of heel erg aan geschoten.
Ik behoorde tot de laatste daarvan.
Samen met Naomi stond ik te dansen op de dansvloer, Viktor en Nicolai kwamen erbij staan.
Ik danste met Viktor, er kwam een rustig schuifel muziekje op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen