Toen ik weer boven water kwam, zag ik dat Daley me in het water gegooid had.
'DALEY!' Riep ik hard en klom snel uit het zwembad, ik zag Daley ook snel het zwembad uit klimmen maar ik was net iets sneller en rende snel achter hem aan.
Ik kreeg hem te pakken en gooide hem weer terug in het zwembad maar hij liet mijn hand niet los waardoor ik ook mee getrokken werd het zwembad in.
Toen we allebei weer boven water waren moesten we keihard lachen.
We bleven maar gewoon even in het zwembad want nu lagen we er toch al in, na een half uurtje ging ik terug naar de kamer om mijn pyjama aan te trekken en om te gaan slapen.
Ik praatte nog wat met Candy en Naomi en ging daarna slapen.
De volgende ochtend
Ik stond al om 7 uur op, ik ging ontbijten en liep daarna richting de sportschool die in het hotel zat, ik was de enige.
Ongeveer een uurtje sportte ik en had ik een voldaan gevoel.
Ik liep weer terug naar boven naar de kamer, ik liep de kamer in en zag niemand meer in bed liggen, Candy en Naomi zijn vast naar beneden om te ontbijten.
Snel sprong ik onder de douche en ik trok m'n kleding aan, ik liep naar beneden en ging naar iedereen toe.
'Hey pap, wat moet ik vandaag doen zijn er nog blessures?' Vroeg ik aan mijn vader.
'Goedemorgen schat, vandaag kan je oefeningen doen met Joel en met Viktor, ze hebben allebei last van hun hamstring' antwoorde mijn vader.
'Oké, ik zal ze wel even bij me roepen en dan gaan we wel naar de verzorg ruimte.’

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen