Beneden aangekomen stond er een lopend buffet voor ons klaar.
Het eten zag er heel lekker uit.
Ik ging aan tafel zitten bij Naomi, Joel, Candy, Daley en Jasper.
'Hoi' Zei ik.
'Hey' Zei iedereen.
Ik ging tegen over Jasper zitten omdat hij de enige was die nog alleen zat.
'Jas is Joan niet mee?' Vroeg ik.
'Nee die moest gewoon werken dus die had geen tijd maar ze zal ons op de bank voor de tv aan moedigen!' Zei Jasper lachend.
'Dan heb ik geluk dat ik dit als werk heb, ik reis mee met de spelers en de staff naar mooie landen, ik hoop dat ik dit nog lang kan doen'
'Dat zou mooi zijn zusje' Zei Daley.
Na een tijdje kwamen ook Viktor en Nicolai bij ons zitten.
'Hey Zola heb je nog hoofdpijn?' Vroeg Viktor.
'Nee gelukkig niet meer, komt vast door de paracetamol die je me gegeven hebt' Zei ik.
'De genezende dokter Viktor Fischer met zijn wondermiddel tegen hoofdpijn' Zei hij op een grappige manier waardoor iedereen moest lachen.
Na het eten gingen we met z’n alle nog even naar het zwembad.
Doordat de Spaanse zon nog lekker warm was lag ik nog in de zon op een ligbedje bij het zwembad.
Ik lag rustig met m’n zonnebril op te zonnen toen ik ineens op getild werd en voor ik het wist lag ik in het water.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen