Een paar uur later werd ik weer wakker en gelukkig was m’n hoofdpijn weg.
Ik trok snel een simpele spijkerbroek aan met een leuke blouse en pakte m’n tas.
Ik liep de kamer uit en kwam daar Daley tegen.
'Hey zusje' Zei hij.
'Hoi Daley' Zei ik terug.
'Lekker geslapen?' Vroeg hij.
'Ja die rot koppijn is nu eindelijk over'
'Ik hoorde al van Candy dat je aardige koppijn had'
'Ja, waarschijnlijk door de druk van het vliegen.'
'Ja dat kan, Nicolai en Ricardo van Rhijn hadden er ook al last van' Zei Daley.
'Dan zal dat het wel zijn ja, maar ik ben zo dom om geen paracetamols mee te nemen' Zei ik lachend.
'Oh lekker slim, wil je een doosje van mij hebben?'
'Nee hoeft niet ik heb er al een van Viktor gekregen'
'Van Vik?' Vroeg hij verbaast.
'Ja ik was m’n oortjes vergeten in het vliegtuig en toen kwam hij ze even brengen en toen zei ik dat ik geen paracetamol bij me had en toen gaf hij me een doosje die hij bij zich had.'
'Oh oké, heb je wel je andere medicijnen mee dan? Voor je keel, diarree remmers en de pil?' Vroeg hij bezorgd.
'Uhm ja, maar dit is een beetje to much information Daley, ik vraag toch ook niet aan jou of je condooms mee hebt' Zei ik lachend.
'Ja dat is waar, maar ik ben gewoon bezorgd.'
'Begrijp ik wel, slaapt elke speler trouwens alleen op een kamer?'
'Ja, voor de rust'
'Ik zal Candy wel een keer naar je toe sturen ' zei ik lachend.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen