Foto bij idontwannabeyourfriend;like a rollercoaster. 45

Justins point of vieuw.

nog entje maar hé, omdat ik niet zo vqqk post deze week.
xoxo.

Behind this makeup and behind this smile is a girl who wishes for the world.

ik wacht en ik wat, het duurt een eewigheid voor mijn doen, waarom doen ze er zo vreselijk lang over, ik voel me zo, ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen boos,verdrietig,blij alles door elkaar, boos op joanna verdrietig om amber en blij da ik de waarheid weet, ugh! ik trap tegen de kast 10 minuten later is eindelijk iedereen bijeen, ik vertel ze over amber, ik vertel ze dat ik denk dat joanna liegt. 'ohnee, ik heb mijn beste vriendin laten schieten voor die bitch, zeg me niet dat ze heeft gelogen.' miley zucht. 'het spijt me, maar hoe ik haar heb gezien net zo reageer je niet als alles wat gezegd is waar is.' zeg ik. 'ik heb zon spijt..' fluistert caitlin, chaz,ryan en christian kijken me verdrietig aan.'ik wist het, wij waren degene die haar het langste geloofden.' ik knik. 'we kunnen de tijd niet keren' ze zuchten. ik hoor de trap kraken en zie amber ons voorbij lopen. Haar make-up heeft ze weer bijgewerkt en ze heeft een tas in haar hand, net als ze de deur van de keuken wil sluiten rent miley erheen, wij lopen achter haar aan. 'Amber..' vraagt miley rustig. 'wat is er? wil je me voor nog meer dingen uitmaken.' miley schud haar hoofd. 'mooi, vertel dan maar wat je wil' ik loop de keuken binnen. 'we willen onze excuses aanbieden.'-'alsof dat het allemaal goedpraat, ik heb je te vaak kansen gegeven justin, jullie hadden het moeten vragen in plaats van gewoon te geloven wat die joanna zei.' ze wil de achterdeur opendoen. 'en ik dan? je kan toch geen jarenlange vriendschap weggooien amber.' ze kijkt om 'dat heb jij al gedaan, het moment dat je voor joanna koos' ze stapt naar buiten en wil haar fiets pakken als ik voor haar ga staan. 'waar ga je heen?' - whattefuck, justin, dat gaat je niks aan.' ik wil haar laten gaan maar bedenk me, ik zoen haar vol op dr mond.

Reageer (4)

  • TICKETTOHELL

    omg, verder

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Ambertje, zie dan in godsnaam toch in dat Justin van je houd! (H) Dat je dat dan nog steeds niet doorhebt. :S En Nicole, schrijf alsjebliiiiiiiiiiiiiiieft heel erg snel verder.

    1 decennium geleden
  • minelove

    verderrrr

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    vederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-
    -rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen