008
Nick Carter
Ik moet toegeven dat het een goede grap is om een smiley op mijn rug te tekenen. Nu maar hopen dat ik haar binnenkort terug kan pakken. De vraag is hoe? Ik kijk naar Charlotte. De eerste dag zit er bijna op en kan ik haar in de keuken zien staan. Zoals verwacht, heeft Kevin voorgesteld om de barbecue aan te steken. Juist, dus nu staan wij buiten met zijn vijven en de meiden binnen. Charlotte komt af en toe naar buiten omdat ze de tafel dekt. Door haar short kan ik haar lange, gladde benen zien. Zou ze het weten dat ik haar leuk vindt?
"Hoe wil je haar terug pakken?" Hoor ik naast me. Dat blijkt van Brian te komen.
"Op dezelfde manier waarop ik jullie soms terug pak. Al weet ik nog niet hoe." Ik weet dat ik echt wel wat kan bedenken voor haar.
"Hoe wil je dat doen, een emmer met koud water op haar deur zetten?" Howie lacht erom.
"Ja, lach maar. Deze vakantie begint net." Ik trek een wenkbrauw op om hem te laten weten dat hij ook nog wel aan de beurt komt. Precies wat ik dacht, nu verdwijnt die lach snel. Je bent ook zo makkelijk om in de maling te nemen. En zeg nou zelf, je slaapt met je mond open dus is het makkelijk om daar wat mee te doen.
"Zeg, ga je nu al beginnen. We moeten het nog vier weken volhouden met elkaar." Reageert Kevin en kijkt hij wat boos.
Ja hoor, daar is mijn vader weer, zucht ik.
"Jongens, je kunt aan tafel." Charlotte kijkt onze kant op.
"Het vlees is nog niet klaar." AJ ziet dat de vrouwen gaan zitten.
Vlug kijk ik over de tafel en hebben de meeste vrouwen een glas wijn ingeschonken. Behalve Charlotte en blijkt ze een biertje te hebben. Heerlijk, een vrouw die bier drinkt. Ik ga snel tegenover Charlotte zitten. Nog steeds heb ik geen idee hoe ik haar terug kan pakken. Die emmer met koud water is zeker een goede tip van Howie. Hé, wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten. Dat ga ik wel met hem doen. Glimlachend strek ik mijn benen en voel ik een paar zachte voeten bij mijn enkels. Hm, hoe zou ze reageren op voetje vrijen. Ik neem snel een slok bier en laat mijn voet langs die van haar gaan.
Het volgende moment verslikt Charlotte zich en hoest ze een paar keer.
"Gaat het Charlie?" Ik kijk haar vragend aan. Toch stop ik niet en zie ik dat ze bloost. Ach, best lief. Wat ze zou ze nu denken? Even ben ik afgeleid omdat Kevin wat vlees op mijn bord legt. "Dank je," zeg ik tegen hem en ga ik normaal zitten. Als ik net een hap neem van mijn vlees, voel ik voorzichtig een voet bij mijn scheenbeen.
"Nick, je gedraagd je wel deze weken." Kevin's stem herken ik gelijk.
Tuurlijk, zeg dat ook tegen Charlie. Ik kijk wel uit om dat hardop te zeggen. Voor ik weet wat ze wil doen, glijdt haar voet hoger naar mijn dijbeen. Geschrokken sta ik op en stoot ik tegen de tafel.
"Wat is er?" Nu kijkt Charlotte vragend naar mij. Zelfs de anderen kijken naar mij.
"Ik ga even bij het vlees kijken." Mompel ik en ga ik naar de barbecue. Het liefst wil ik af kunnen koelen. Haar voet kwam wel akelig dichtbij. Deed ze dat expres om mij terug te pakken. Ik vraag het me af. Of vind ze mij ook leuk. Voorzichtig kijk ik om naar de tafel en kan ik haar horen lachen. Wie hou ik voor de gek? Zij kan iedereen krijgen die ze wilt. Behalve dat, we hebben die rare afspraak gemaakt om nooit met een zus van de ander om te gaan. Ik zucht en draai ik het vlees om. Ik kan het maar beter vergeten. AJ zou het nooit leuk vinden als ik een relatie met Charlie krijg. Ik schud mijn hoofd. Het is beter als ik haar vergeet. Een gewone vriendschap kan en meer zal het niet worden helaas.
Reageer (1)
Oooh schattig hihi
7 jaar geleden