007
Charlotte McLean
Heel de dag liggen we met zijn allen rond het zwembad. Een heerlijk begin van de vakantie. Goed, een paar regels zijn nodig want we zijn wel met zijn tienen. Ik kijk rond en zie dat sommige aan het lezen, of puzzelen, zijn. Tenslotte zit mijn broer op een pen te kauwen terwijl hij een Sodoku boek voor hem heeft liggen. Anderen liggen met elkaar te praten. Dan valt mijn oog op Nick. Het lijkt erop alsof hij in slaap gevallen is. Vervolgens zie ik dat de fles zonnenbrandcrème binnen handbereik ligt. Eigenlijk vraag je er zo gewoon om. Ik pak de fles en ga voorzichtig naast hem zitten. Zonder hem wakker te maken, uiteraard. Ik zie dat sommige nu naar mij kijken en gebaar ik dat ze stil moeten zijn. Om een smiley op zijn rug te gaan tekenen. Zacht hoor ik sommige nu lachen. Grijnzend ga ik door tot ik tevreden ben met mijn kunstwerk. Snel maak ik er een foto van en ga ik daarna terug naar mijn handdoek. Terwijl ik mezelf nog snel insmeer, zie ik dat Brian en Howie - die aan beide kanten van Nick liggen - naar Nick's rug kijken. Meteen zie ik dat Brian zijn duim goedkeurend naar me opsteekt. Zelfs Howie grinnikt erom. Even later merk ik dat hij wakker is en komt hij overeind.
"Wat heb jij nou op je rug staan?" Het blijkt van Kevin te komen.
"Gewoon een paar tattoo's en die ken je al," zegt Nick en schenkt hij wat te drinken in voor zichzelf.
"Oké, wie heeft het gedaan?"
Iedereen kijkt nu naar mij. Stelletje verraders. "Eigenlijk vroeg hij erom. Moet hij maar niet in slaap vallen. En wie zou anders zoiets gedaan hebben." Ik glimlach naar Nick.
"Dan ik." Brian steekt meteen zijn hand omhoog. "Het zou niet zoiets geweest zijn. Dit vind ik geweldig."
"Mag ik ook weten wat je gedaan hebt." Nick komt er tussen.
"Wacht even, dit mogen we niet vergeten." Brian maakt er een foto van en laat hij het daarna aan Nick zien.
"Als je maar weet dat ik je terug gaat pakken." Nick begint zelf te lachen en kan hij de grap er wel van inzien.
"Ik kan niet wachten." Ik steek mijn tong uit naar hem.
"Dat zeg je nu."
Volgens mij probeert hij me af te schrikken maar het werkt niet. Groot, sterk, sexy en een hart van goud. Vind je het gek dat jij de meeste fans hebt. Oké, dat hart van goud weet ik niet zeker want zo goed ken ik hem niet. Wat ongetwijfeld gaat veranderen in deze vakantie. Ik ga weer liggen en kijk om me heen. Goed, ik lig met mijn vriendinnen naast me maar tegenover ons de mannen. Natalie schijnt tegenover Kevin te liggen en praten ze samen. Stella, die links van me ligt, heeft Brian tegenover haar. Nick ligt weer vlak bij mij. Kiara en Howie liggen tegenover elkaar. Schijnbaar kijkt Howie naar haar en kan ik net zijn ogen zien door zijn zonnenbril. Betrapt. Als laatste ligt Jenna met mijn broer tegenover haar. Alsof we al stelletjes zijn terwijl er nog niks officieel is.
Reageer (1)
Oooh schattig hahaha xxx die twee xd
7 jaar geleden