Foto bij Unbelievable

~The last time I freaked out, I just kept lookin' down,
I st-st-stuttered when you asked what I'm thinkin' 'bout,
Feeling like I couldn't breathe, you aksed what's wrong with me.~

Ongeloofelijk hoehecht de Cullens met elkaar zijn. In mijn 166 jaar heb ik nog nooit zo een hechte clan gezien. Ze gaan met elkaar om aslof ze échte familie zijn. Het is erg fascinerend om zoiets te zien. Morgenochtend zouden we met zijn allen naar school. Mijn eerste keer in 159 jarige bestaan. Ik herinner me nog maar bitterweinig van mijn mensenleven. Maar goed, daarjuist tijdens het jagen had Edward me gevraagd wat ik dacht. Wat raar is, hij kan gedachtenlezen. Het ergste van alles is, dat ik stotterde toen ik moest praten. Straks ben ik nog verliefd op hem. God, dat zou pas uiterst ongemakkelijk zijn. De vreselijke geur van weerwolven dringt in mijn neus. God, ik wou dat mijn neus verdween. Ik ga nu even naar beneden kijken.
Er staan hier , vre-se-lijk stinkende indianen. Ze komen 'op bezoek'. Ik had zo een zin om te zeggen dat we geen stinkende visite ontvangen. Ik heb het niet gezegt, uit schrik dat ik uit de clan gezet zou worden. Maar ik word geroepen. Ik schrijf morgen verder.
Reactie's
xoxo'

Reageer (3)

  • LalaLottee

    Hahaha, Gaaaf.
    Ga je snel verderrr?

    1 decennium geleden
  • ariya

    super!!
    snel verder!!
    X

    1 decennium geleden
  • Greenlight

    Snel verder! :)
    Echt mooi verhaal!

    X Deem

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen