Heeeyy mensen!
Eerste hoofdstuk van mijn nieuwe story!
Veel plezier!
Xxx, Sibosa....


(Sibosa is niet mijn echte naam trouwens ;) )

'Wakker worden!' Ugh, nu al ochtend!? 'Jaja mam ik kom al...' De deurbel ging. Wacht eens even... De deurbel! Shit, Dave is er al! 'Schatje, Dave is er!' Snel trok ik een lichte spijkerbroek en een zwart topje aan. Ik kamde mijn haar en deed het snel in een knot. Vandaag maar een keertje geen makeup.'Dag maam!' Snel rende ik de deur uit. 'Hey schat.' Ik gaf Dave een kus. 'We zijn laat, stap snel in!' Dave was mijn vriendje, we zaten bij elkaar in de meeste klassen. We doen nu samen onze HBO-opleiding. Ik werd gebeld. 'Ik moet deze ff nemen Dave.' Dave mompelde iets onverstaanbaars. 'Amber! Hoe gaat het! Kom je zo weer naar school? Of ben je nog ziek?' Ik kreeg een paar seconden geen antwoord. 'Hannah... ik moet je zo wat vertellen...' Amber klonk heel serieus. 'Is goed babes, zie je zo!'

'Waar ging dat over?' 'Geen idee, Am wou iets vertellen..' Daarna was er een lange stilte. 'We zijn er, tot over 2 uur!' 'Dag schat!' Snel rende ik naar Amber. 'Hee bæ, je wilde wat vertellen?' Een traan rolde over haar wang. 'Ammm? Wat is er?' Ik gaf haar een dikke knuffel. 'I-hik *snik* g-g-gaha d-d-ddoodd.' Mijn hele wereld stond stil. 'Amber? Wat bedoel je?' 'Ik ben naar de dokter geweest... het was geen griepje met spierpijn... Ik heb ALS Hannah...' Dit kon niet... Nee... Alles gaat weer opnieuw gebeuren, alles. Dit kan niet... Alles wat eindelijk veranderd was... Weer weg. 'Amber... Je weet wat er nu waarschijnlijk gaat gebeuren he?' Amber zei niks. 'Ja Hannah, dat weet ik.' Ik rende weg, ik wist niet eens waarheen. Ik rende en rende en rende tot ik er bij neerviel. Letterlijk. Ik had uren gerend. En het enige wat ik de hele tijd dacht.. Het gebeurd opnieuw, het gebeurd opnieuw...

'Hannah! Je bent wakker!' Dave zat huilend naast mijn bed. 'H-hannah... Ik heb je zoo gemist!' Wat was er gebeurd?





Hee iedereen! Zorry voor het korste hoofdstuk, ik wilde gewoon op een spannende plek eindigen hehe. Update komt zo snel mogelijk! Xxxx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen