Alex evans love story <3
Alex pov:
Als ik op school aankom kijkt iedereen raar naar mij. Iedereen is gekleed in merkkleding en ik ben weer eens de enige die dat niet draagt... Bij de receptie zit een oude vrouw. " Ik ben alex Evans en ik ben nieuw hier." zeg ik als ze me aankijkt. Ze begint op de computer vanalles in te tikken en gaat dan op zoek in allerlei kastjes. Ik kijk wat rond en zie een groepje mensen binnen komen. Het zijn net als ik emo's en er is een heel knappe jongen bij. Hij kijkt naar me en lacht lief. Ik voel me rood worden en op dat moment komt de receptiedame terug. " Dit zijn de papieren die je nodig hebt. Als er iets is moet je het maar vragen." zegt ze en gaat weer op haar stoel achter de computer zitten. Als ik me omdraai staat het groepje dat net binnenkwam achter me. " Hey ben je nieuw hier?" vraagt een van de meisjes van de groep. " Ja, ik ben Alex." antwoord ik verlegen en kijk naar mijn schoenen. " Ik ben Liese. " zegt ze. " Ik ben Jonas, Lieses vriendje" zegt een van de jongens en neemt Liese vast. De rest begint zich ook voor te stellen. "Jade, aangenaam." " Ik ben Lars en deze rare is Maxim... maar wij zegge Maxi." zegt hij en kijkt lachend naar de jongen die Maxim moet voorstellen. " Ik ben Sam." " En ik ben Onch" zegt de knappe jongen en lacht heel lief naar me. " Naar waar moet je?" vraagt Jade dan. Ik kijk op het blad. "D 15... Weten jullie waar dat is?" vraag ik en bloos. " Ja wij zitten daar ook. Kom maar met ons mee." zegt Onch en neemt mijn hand vast. Ik voel gewoon dat ik rood word en kijk naar de grond.
Reageer (3)
OMG het is echt geweldig!!!
1 decennium geledenSnel verder?!
Wnr ga je verder??
1 decennium geledenverder je kan goed schrijven^^
1 decennium geledenxxx my