Nova pov:

Dankbaar hadden de jongens hun drankje in ontvangst genomen, en toen je Harry zijn beker aan gaf, voelde je hoe zijn vingers zachtjes over die van jou streken. Terwijl je normaal meteen de neiging gehad zou hebben om jouw hand weg te trekken, had je er nu niet zo’n moeite mee. Het leek te wennen om zo veel tijd met hem te spenderen, en om eerlijk te zijn leek de pijn die je eerst voelde als je dichtbij hem was af te nemen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • VampireMouse

    Heeey

    Gezondheid en studie staan voor op!
    Rustig aan, succes met je stage en alle opdrachten en we zien vamzelf wel weer een deeltje verschijnen

    Xx

    7 jaar geleden
  • Histoire

    Maakt niet uit hoor, dat je minder post, daarvoor hoef je je niet schuldig te voelen.

    8 jaar geleden
  • CaptainChaos0

    En..


    OOOHYEAAAAH IK BEN DE EERSTE!!!

    love,

    8 jaar geleden
  • CaptainChaos0

    En..


    OOOHYEAAAAH IK BEN DE EERSTE!!!

    love,

    8 jaar geleden
  • CaptainChaos0

    Heey lieverd,

    Denk eerst aan je gezondheid die is toch wel wat belangrijker dan een hoofdstukje voor ons.
    Ik wacht liever wat langer en dat jij je goed voelt dan dat jij helemaal uitgeput en ziek hier een hoofdstuk neerzet.

    Rust goed uit en neem de tijd die je nodig hebt omnte herstellen, zo'n operatie is niet niks en soms doet je lichaam er gewoon wat langer over.

    Heel veel succes en sterkte met je herstel

    Liefs xx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen