De tributen
In dit hoofdstuk vind je alle tributen, hun uiterlijk en hun vaardigheden. Bij de tributen staat onder de spoiler wat basis informatie.
(Zeg het vooral als ik iets verkeerd heb neergezet) Ook noem ik bij de geschreven tributen op welke pagina van het topic de hele inschijving te vinden is.
(Zeg het vooral als ik iets verkeerd heb neergezet) Ook noem ik bij de geschreven tributen op welke pagina van het topic de hele inschijving te vinden is.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Een klein puntje wat volgens mij vrij onduidelijk was als ik het zo teruglezen, maar Holly is niet een beetje goed met zwaardvechten, maar behoorlijk goed (niet zo goed als iemand die al heel zijn leven traint, maar ze heeft zeg maar wel talent)
8 jaar geledenSorry voor de onduidelijkheid in de inschrijving, heheh
OfficialCat Ik kon het niet vinden in je inschijving maar ik zal het erbij zetten
8 jaar geledenKleine opmerking: Het lijkt misschien op een klein detail, maar het is best belangrijk dat Chrysa best wel grote boogskills heeft. Zou je dat er bij willen zetten? Thanks!
8 jaar geledenEhrr... heeft niks met de inhoud te maken, maar is het de bedoeling dat alleen Jace' naam in een ander lettertype staat?
8 jaar geleden