Foto bij the hellsfire academy (18)

Miyabi haar outfit voor de eerste conserten zij is het stoere ik draag geen roken meiske in tegenstelling to Miku die een emo/rockerstyle heeft en Izumi die meer Punk/rocker is

s'morgens aant ontbijt in Izumi's huis besloten ze om te gaan shoppen vandaag. Ja zelfs magische wezens gaan shoppen. "Iz waar zijn de coolste winkels" vroeg Miku "int winkelcentrum natuurlijk de New Yorker is egt iets vo u Miku" antwoorde Izumi. Ze vertrokken en natuurlijk deden ze het Hellsfire style goede luide muziek die door een stereo knalde (en nee de stereo was niet Masahiro). Toen Izumi even iets te drinken ging halen botste iemand tegen haar "A de seut Izumi nu al terug van die school voor hoogbegaafde" lachte het meisje. Ze was 1 van die typische ik ben populair dus kijk naar mij sminkpotten "ze hebben je er waarschijnlijk weg gestuurd"."Nee hoor het schoolhoofd heeft me vrijgegeven voor de eerste consertenreeks van mijn band" antwoorde Izumi met een smile van oor tot oor "band je speelt vast in zo'n flut bandje" ging het meisje verder "Hé Izumi komt ge nog we kunnen niks zonder ons eerste elektrice" riep Miku van op het podiumeke in het midden van het winkelcentrum "sorry meiden ik en mijn geven een ongepland concert" ze lachten en liep naar het podium en begon de intro van brick by boring brick van Paramore te spelen. "Wat de hel ik ken deze band dat zijn the Hellsfire" piepte 1 van de aanhangers van dat meiske "Wau wie zijn die hotte grieten" riep een hotte gast vlak bij "amai die eerste elketrice is hot" zij een andere "ne ik vind de vocalist knapper" zei nog een andere "Ne die bas is schattig" zei blijkbaar het domblondje van de benden (alle zo als wij da noemen bruin me blonde gedachten :P ). Na da liedje "Sorry onze vocalist en onze eerste elektrice zijn al bezet" riep Miyabi "En het vriendje van de elektrice Izumi is mijn kleine broer Gabriel" toen begonnen ze the world's greatest van R Kelly te spelen en tegen het einde zong heel het winkelcentrum mee. "Dat was lol" Lacht Michiyo toen ze het winkelcentrum met supper veel zakken buitenkwamen (Masa was zelfs in een super grote winkelkar veranderd). "Hé srr van daarnet Izumi" het meisje kwam weer af "Ik nodig jullie allemaal uit voor mijn Halloween feestje" en ze liep weg.

We voor fratsen gaan ze daar uitsteken ik ben nieuwsgierig

Reageer (4)

  • Morgenster

    SUPPER(Y)(Y)(Y)

    1 decennium geleden
  • SpaceBunnie

    ammaai ik word hier keihard genegeerd fzoo :o

    verder schrijven wendy ^^ is goeed ^^

    1 decennium geleden
  • EvaOverdreva

    dit is echt een leuk verhaal =D
    Snel verderr gaan!!! <3

    1 decennium geleden
  • CuppieCake

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :D :D :D
    wendy hunny you're the best :P
    en ge moet u ni aantrekke wa andere zegge :D
    ge schrijft goe ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen