Foto bij 005

Charlotte McLean

Zoals afgesproken, zijn we om kwart voor negen in de haven en zie ik dat Jenna en Natalie er al zijn. Ik kijk om me heen of de mannen er zijn. Zijn wij vroeg of zijn de anderen nou te laat? Net op dat moment zie ik een bekende auto die parkeert. Even later zie ik mijn broer op me af lopen.
"Lang niet gezien." Lacht AJ breed.
"Ach, hou toch op." Grinnik ik en omhels ik hem kort.
"Hallo Charlie." Hoor ik achter me en draai ik me om. Waar Brian staat.
"Hallo Brian." Ik heb de mannen wel een paar keer gezien. "Kom mee." Meteen stel ik hem voor aan mijn vriendinnen.
"Leuk je te ontmoeten." Brian schudt hen elk de hand. Waarop ik zie dat Stella de man brutaal een kus op zijn wang geeft. Ga er voor, meid. Je weet nooit wat er van komt.
"Dus ik zit niet alleen met mannen opgescheept voor vier weken. Heerlijk." Kevin kijkt me aan en schiet in de lach. Wat aanstekelijk werkt en lachen we allemaal.
"Nog op twee wachten." AJ slaat vriendschappelijk een arm om zijn vriend heen.
"Ja, en het zijn ook altijd dezelfde." Knipoogt Kevin naar mij.
"Wie is vaak dan de laatste?" Natalie is de laatste die ik aan Kevin voorstel.
"Meestal staan we op Nick te wachten." Vertrouwt Kevin ons toe.
"Nou, ik ben er anders hoor." Nick loopt met zijn tas naar het groepje toe.
"En ik ook dus we kunnen naar het eiland." Howie komt tegelijk aan.
Meteen kan ik zien dat Kiara wat lijkt te blozen. Ik omhels Howie en Nick kort en stel ik hen voor aan mijn vriendinnen.
"Op naar de boot. Ik kan die vakantie goed gebruiken." Nick gaat ons voor naar de boot en loop ik vlak achter hem met mijn tas. Behendig springt Nick aan boord en draait hij zich gelijk om. "Voorzichtig."
Ik voel gelijk een hand op mijn heup en helpt hij me aan boord. "Het gaat wel." Weet ik uit te brengen en kan ik de lach in zijn blauwe ogen zien. Tegelijk voel ik zijn warme hand en weet dat ik de aanraking niet snel zal vergeten. Nick pakt mijn tas over en zet hem benedendeks. Als iedereen aan boord is, zie ik dat Nick de boot afmeert en vaart hij rustig de haven uit richting het eiland. Dat is waar ook, je hebt zelf een boot. Of is dit je eigen boot. Ik zou het niet weten. Ik haal het elastiekje uit mijn haren en zet mijn zonnebril op mijn neus. Gelijk voel ik een arm om me heen.
"Dit was absoluut een goed idee, Charlie." Het blijkt Kiara te zijn.
"Inderdaad, vier heerlijke weken op een eilandje." Ik ben het zeker met haar eens.
"En dat met vijf aantrekkelijke mannen. Tegen de tijd dat we terug komen, hebben we misschien allemaal een relatie." Nu staat Stella aan de andere kant.
Ik sla mijn armen om hen heen en geniet er nu al van. Dit zou ongetwijfeld de beste vakantie worden. Ik krijg het idee dat er iemand naar me kijkt en draai ik me om. En ja hoor, op dat moment vang ik net Nick's blik op. Ik slik een brok weg want hij blijkt zijn shirt uitgetrokken te hebben. Hm, hij ziet er zeker goed uit. Zo vanachter mijn zonnebril kan hem makkelijk bekijken. Dan gebaard Nick dat ik naar hem moet komen. "Wat is er," vraag ik aan hem.
"Dat ik ook wel van de zon wil genieten. Kom hier." Nick trekt me bij het stuur.
"Bedoel je dat ik mag varen?" Ik weet niet zeker of dat wel gaat als hij zo dichtbij staat.
"Ja, heel even. Dan trek ik snel een korte broek aan." Lacht Nick. "Gewoon recht door, ik ben zo terug." Alsof hij dankbaar is dat ik het even overneem, geeft hij me een kus op mijn wang. Wat een vluchtige kus is en toch voel ik nog zijn lippen. Nick blijkt inderdaad snel terug te zijn.
"Gaat goed zo." AJ duikt opeens op naast me.
"Ik heb liever dat Nick het weer overneemt." Reageer ik terug.
"Kom maar." Nick neemt het stuur over en voor een seconde voel ik zijn hand over de mijne gaan.
Lang duurt het niet meer en komen we bij het eiland aan. Hoe groot is het wel niet? Volgens mij kan je hier nog makkelijk verdwalen.
"Charlie, als je daar toch staat, help dan even met aanmeren!" Hoor ik Nick roepen.
Nou, vooruit dan maar. Ik weet niet precies hoe het moet dus gooi ik het touw er maar overheen en wacht ik tot Nick naar me toe kom.
"Kom maar," lacht Nick en neemt hij het touw over en bind hij het vast. Wat hij binnen een minuut vast zet en gaan we het eiland op.

Reageer (1)

  • Malikx

    Hahaha schattig nick xd x

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen