Foto bij 004

Charlotte McLean

"Ik kan niet geloven dat we vakantie gaan vieren op een eilandje." Jenna kijkt de kamer rond. Natalie is ook van de partij en heb ik ze uitgenodigd voor een pizza.
"Geloof het maar." Ik bijt in een stuk pizza. "En het leuke komt nog, we zullen met zijn tienen een huis delen op het eiland." Ga ik verder met een volle mond. Daardoor geeft Kiara me een tik tegen mijn hoofd. Even kijk ik haar aan met een blik van wat-wil-je-nou.
"Wacht even, je zegt met zijn tienen?" Natalie kijkt vragend naar mij.
"Ja, goed gehoord." Lach ik naar haar. "AJ, Nick, Kevin, Howie en Brian. Ze hebben met zijn vijven een eilandje genomen voor een vakantie. Genoeg ruimte en kon ik jullie ook uitnodigen." Vervolg ik triomfantelijk.
"Wauw, dus deze keer ga ik ook de vrienden van je broer zien." Jenna lacht er zelf om.
"Dan zie ik Kevin voor het eerst in het echt." Natalie steunt met haar hoofd op haar hand.
"Droom lekker verder, ik heb gehoord dat hij al een vriendin heeft." Ik kan de dromerige blik bij haar niet missen.
"Dat is nou jammer." Natalie heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze Kevin de leukste van de vijf vindt.
"Wie zijn er eigenlijk bezet?" Jenna glimlacht door Natalie's reactie.
"Zover ik weet zijn alleen Brian en Kevin bezet. Tenzij dat veranderd is." Ik hou het niet echt bij. Eerlijk gezegd, vind ik Nick veel leuker. Altijd die grijns en een ondeugende blik in die blauwe ogen van hem.
"Maar als sommige bezet zijn, waarom nemen ze dan hun vriendin niet mee op vakantie?" Stella stoot me aan met een elleboog.
"Sorry, zei je wat." Kan ik dan niet eens af en toe weg dromen, gaat het door me heen.
"Als sommige bezet zijn, waarom nemen ze dan hun vriendin niet mee op vakantie?" Herhaalt Kiara de vraag van haar vriendin.
"Vraag dat morgen lekker aan hun. Hoe moet ik het weten?" Zuchtend pak ik nog een punt pizza. Waar ik extra van geniet.
"Zeg wie is jou favoriet?" Nu kijken vier vragende gezichten naar mij.
"Ja, dat heb je anders nooit gezegd en nu gaan we juist vier weken met de mannen op vakantie." Valt Natalie bij.
"Waarom zou ik dat aan jullie neus hangen?" Hoe kan het dat het nu over mij gaat, vraag ik me af.
"Oké, truth or dare spelen?" Stelt Kiara voor. Gelijk knikt iedereen instemmend.
"Charlie, truth or dare," vraagt Jenna.
"Dare," zeg ik snel. Meer omdat ik anders de waarheid moet zeggen over wie mijn favoriet is. Dat wil ik toch echt voor mezelf houden. Tenslotte pesten we Natalie vaak genoeg dat Kevin haar keuze is.
"Hm, kus degene maar die jouw favoriet is als we de mannen zien morgen." Kiara dacht wel dat ik er onderuit probeer te komen.
"Allemaal dus, wat jij wil." Ik wil veel doen maar dat dus niet.
"Nee, je favoriet. We hebben allemaal een favoriet en ik weet dat jij die ook hebt." Deze keer lijkt Stella wat afkeurend te kijken.
"Wie is jou favoriet dan?" Kaats ik terug.
"Dat mag je van mij best weten hoor, dat is Brian." Stella heeft er blijkbaar geen problemen mee om het te zeggen.
"Sinds wanneer val jij op blondjes?" Nu kijkt Natalie naar Stella.
God, ben ik daar even van verlost, glimlach ik voorzichtig.
"Het gaat mij niet om zijn haarkleur. Hij heeft een heerlijke stem om naar te luisteren, lekker gek en hij ziet er goed uit," zegt Stella.
"Ja, ja, hij heeft anders wel ongeveer hier een litteken zitten." Jenna wijst met haar vinger op haar maag.
"Juist sexy en hij heeft er geen moeite mee om het te laten zien." Reageert Stella lachend.
"Wat jij wilt, meid. En jij Jenna, wie is jouw favoriet?" Kiara kijkt naar de ander.
"Haar broer eigenlijk. Wie vind jij de leukste?" Glimlacht Jenna.
"Voor mij is het Howie." Kiara merkt dat ze allemaal iemand anders leuk vinden.
"Dan blijft er nog eentje over. Is Nick soms jouw favoriet?" Natalie schiet in de lach om haar eigen opmerking.
"Dat gaat nog wat worden dan op de vakantie. We zitten wel mooi vier weken met ze opgescheept op een eiland." Reageer ik sarcastisch.
"Wie zou dat nou niet willen? Ik durf te wedden dat iedereen jaloers op ons is." Grinnikt Kiara.
"Zie ik jullie morgen om kwart voor negen in de haven," vraagt Jenna.
"Wat mij betreft wel, wij drieën zullen wel een auto delen." Knikt Stella.
"Dan ga ik eens op huis aan en mijn koffer nog een keer controleren." Natalie staat op. Jenna en Natalie vertrekken tegelijk.
Lang maak ik het zelf ook niet meer en ga ik op tijd naar bed. Vanaf morgen met Nick op een eilandje. Het idee staat me zeker aan en zal ik hem vaak half naakt zien. Tevreden bij het beeld, kruip ik verder weg onder de dekens.

Reageer (2)

  • CaptainChaos0

    ben toch eens benieuwd wat daar gaat gebeuren

    8 jaar geleden
  • Malikx

    Oooh hahaha schattig zie er naat uit haha

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen