003
Charlotte McLean
Kijk, nou kom ik ergens. Ik heb alles eerst maar gewassen en ligt de berg kleding op mijn bed. Jammer genoeg is het net half negen geweest en kan ik mijn muziek niet hard aan zetten. Tenslotte liggen Kiara en Stella nog op bed. Oké, eerst alles maar eens opvouwen.
"Hoe laat ben jij uit je bed gevallen?" Komt Kiara vragen. Dat ze net uit bed komt, is te zien aan haar nachthemd.
"Oh, ik ben net een half uur uit bed. Ergens vannacht heb ik de was gedaan." Ik haal mijn schouders op en ga verder met het inpakken van mijn tas.
"Zoveel hoef je niet mee te nemen. Een paar bikini's en wat kleding." Kiara geeuwt en gaat ze naar beneden.
Iets later komt Stella ook voorbij en gaat ze naar de keuken voor een ontbijt. Super, jullie zijn wakker dus kan ik mijn muziek aanzetten, glimlach ik. Meteen zet ik mijn muziek aan.
"Charlie! Zet die herrie zachter! Mogen we nog op een rustige manier wakker worden of hoe zit dat!" Stella komt snel naar boven.
"Ik heb anders wel gewacht tot jullie uit bed zijn!" Ik doe geen moeite om de muziek zachter te zetten.
"Zet dan een koptelefoon op! Dan beschadig je alleen je eigen oren en niet die van ons!" Kiara steekt haar hoofd om de hoek onderaan de trap.
"Jullie zijn ook niet snel tevreden!" Hoofdschuddend pak ik mijn oordopjes en stop die in mijn iPod.
"Ah, dit is nog erger." Kreunt Stella en kan ze Charlie horen zingen.
"En niet een klein beetje vals ook." Zucht Kiara en kijkt ze haar vriendin aan. Met een diepe zucht laten ze het zitten.
"Zo, mijn tas is ingepakt." Lach ik naar mijn vriendinnen.
"Ja, en dat weten we. Kan je op zijn minst proberen om normaal te zingen voordat de ramen nog barsten." Merkt Kiara op.
"Wat nou weer?" Ik trek de koelkast open voor wat te drinken.
"Dat je vals zingt." Stella weet dat ik nauwelijks luister naar hun geklaag.
Met wat te drinken, ga ik bij hun aan tafel zitten. "Spreken we apart af met Jenna en Natalie of niet? We kunnen één auto delen." Ik kijk van de een naar de ander.
"Wij kunnen één auto delen. Jenna en Natalie wonen op zichzelf dus ze zullen zelf met hun auto komen," zegt Kiara.
"Weet je dat zeker? We vertrekken morgen al." Ik kan zelf niet wachten. Vooral omdat ik ook wat tijd met A.J. door kan brengen. We zien elkaar anders niet omdat hij vaak met zijn vrienden weg is.
"Zet je dan wel je wekker op tijd." Grinnikt Stella naar mij.
"Uiteraard, hoe lang duurt de rit naar de haven?" Ik kijk naar Kiara.
"Half uur tot driekwartier. Dus ik wil om acht uur weg," antwoordt Kiara.
"Dus dan moet ik mijn wekker op zeven uur zetten als ik wil douchen." Begrijp ik eruit. Ik ken haar goed genoeg om te weten dat Kiara liever wat speling wil hebben omdat het altijd mogelijk is om in de file te komen te staan. "Gaan we vandaag nog wat doen of wil je hier chillen en een film opzetten straks?" Ik kijk vragend naar het tweetal.
"Dan zet ik nog liever een film op." Stella pakt de koffiepot en schenkt ze bij.
"Mag dat ook over een paar uur. Mijn vakantie gaat vanaf morgen pas in en vandaag wil ik nog een rondje gaan rennen." Kiara kijkt naar de klok.
"Nou vooruit." Stella schenkt net voor Kiara in.
"Ik wist dat je wilde gaan rennen." Zelf haal ik mijn schouders op. Zolang ik Kiara ken, is ze altijd sportief aangelegd en rent ze elke ochtend. "Sport ze." Ik word al moe door de gedachte om te gaan rennen. Ja, ik weet het. Ik ben liever lui dan moe. Waar mijn vriendinnen me soms mee pesten. We kunnen niet allemaal sportief zijn, toch?
Reageer (1)
Oooh wat een vriendinnnen cuteee xd
8 jaar geleden