Foto bij Lips Of An Angel

Please read.

Zijn lippen raakten de mijne, dit hemelse gevoel.. Onbeschrijfelijk.
Hoewel dit ongepland was, en zeker niet aan de orde, was de aantrekkingskracht sterker dan mezelf.
Verschillende gedachten drongen zich op, maar eentje in het bijzonder.
Hoe vertel ik dit aan mijn 'geliefde'?
Ik trok me terug & liep weg, weg van dit emotionele moment, op zoek naar een rustige en vooral minder confronterende plek.
Voel ik nog wel hetzelfde als toen? Zijn mijn gevoelens veranderd? & vooral, waarom?
Tranen drongen zich op, het gevoel dat niets ooit meer hetzelfde zal zijn.
Maar ik moest eerlijk zijn, wil ik dit of geef ik de realiteit nog een kans?
Het werd zeker niet gemakkelijk, maar wil ik een relatie, die ooit zoveel betekende, zomaar weggooien voor één kus?
En belangrijker, wil ik een vriendschap verbreken? Het gevoel van wanhoop verscheurde me vanbinnen.
Maar hoewel het simpel was, neigde mijn hart naar het onbekende..
Ik nam een dapper besluit en begaf me richting huis, het kon nog allemaal goedkomen! Ik moest alleen willen..
Vastbesloten stuurde ik een SMS en begaf me naar de dichtstbijzijnde bushalte.

~
De kus was een vergissing,
Hoezeer ik het ook wilde, het kan gewoon niet.
Sorry tom.
~

En hoewel ik me aan een SMS terug had verwacht, het leek de beste beslissing.
Maar al snel sloeg de twijfel terug toe, ik kende Tom al jaren, waarom dan nu die gevoelens?
Had ik deze al die tijd verdrongen, waarom? Net toen kwam de bus aangereden.
Ik stapte op met verschillende vragen in m'n hoofd,en begaf me naar een rustig plekje.
Minuten leken een eeuwigheid te duren & hoe langer ik erover nadacht, hoe duidelijker alles werd.
Waarom zou ik alles opgeven voor iemand die iedereen kan krijgen?
Waarom zou hij net nu 'gevoelens' voor me krijgen? Het leek allemaal te mooi om waar te zijn.
Ik ontnuchterde snel & begaf me naar de uitgang van de bus, die net voor de deur stopte.
Hoe naïef kon ik zijn? Ik stak de sleutel in het slot en schuifelde langzaam door naar de living,
Waar tot mijn grote verbazing niemand aanwezig was,
Ik dacht er verder niet bij na & begaf me naar de slaapkamer, maar net toen schoot me iets te binnen..
Georg ging deze avond repeteren, het koud zweet brak me uit en rampscenario's lieten niet lang op zich wachten, (Yep, Georg is het liefje (H) )
Als Tom zich verspreekt, dan ben ik er geweest.
Het was uiteindelijk maar 'een' kus, maar die ene kus kan vergaande gevolgen hebben.


~ Deel 1


(H)

Reageer (1)

  • Iskuane

    leuk! een nieuwe story over Tom...

    heel nieuwsgierig hoe het verder gaat...

    abo erbij (flower)

    7 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen