Foto bij Another SMS

Hooii

Sorry dat ik en Therese zolang niks geschreven hebben.. maar we hadden het egt druk..
Maar daarom nu weer een hoofdstuk!!
reacties?(A)

xxx Esmee

Justin pov:

Sam gaf me een kusje op mijn wang en ik voelde de vlinders, alweer. Elke keer als ze me aanraakte of een kusje gaf voelde ik de vlinders in mijn buik weer. 'Sam is dit een teken dat je met me verkering hebt?''Jaa Justin maar wel nog in het geheim zolang Bart en Dave in Amerika zijn''maar sam ik weer niet of ik dat kan.. ik ben zo blij met jou''Justin het moet of wil je weer dat je in elkaar geslagen word''jaa je hebt gelijk maar we maken dan wel een deal!''okee zeg maar''als die Dave jou weer begint te zoenen geef je hem een knietje in zijn ballen!'beetjee erg grof tog?'Okee als jij belooft dat je terug gaat slaan als ze jou weer slaan''okee afgesproken'

Sam pov:

We hadden een deal. Ik zag dat ik naar huis moest anders ging mijn vader iets merken. 'Jus..ik moet nu nar huis dus zie ik je morgen?''jaa is goed zal ik je anders voor school op komen halen dan fietsen we samen''okee maar we moeten wel uitkijken dat Bart en Dave ons niet doorkrijgen''okee doej''doej tot morge'. Nadat ik dat gezegd had sprong ik op mijn fiets van blijschap en ik fietste heel hard. Opeens voelde ik mijn mobiel trillen in mijn zak. Ik dacht dat het een sms'je van Justin was maar dat had ik fout. Het was van Bart en Dave, helaas. Hee Samantha, wat zagen we nou.. ben je weer met die Justin-knul samen? Als je hem nog wilt zien leven dan zou ik maar uitkijken. Wij zijn tot alles in staat als jij maar Dave's vriendinnetje word.. xxx B&D. Er gingen nu verschillende gedachtes door mijn hoofd. Wat moest ik nu doen? Ik was thuis en ik starte msn op. Justin was niet online, jammer. Maar wel iemand had mij toegevoegd.. Van wie was dit msn-adres? Misschien wel een nieuwe van Justin. Ik besloot hem maar te accepteren. Ik las het msn-adres nog eens loveagirl@hotmail.com. Wel een vreemd adres. Degene kwam online. Misschien zei de naam mij iets meer. Shit! aan de naam had ik nog niets. De naam was anoniem. Ik besloot maar tegen diegene te gaan praten maar tot mijn schrik.........

reacties??(A)
xxx.

Reageer (6)

  • Alphabet

    Justin bieber is homo jajaja vlogens Kutjochies in onse klas maar wij weten wel beter :)

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen