Beoordelingen opdracht 1 - DEEL 2
Allereerst: we zijn erg positief verbaasd over het niveau van de covers. Jullie hebben het allemaal uitstekend gedaan en echte kunstwerkjes afgeleverd! Kudo's voor jullie dus (:
Als jullie ergens niet eens zijn met de commentaar, kan je altijd een pb'tje sturen naar de desbetreffende user om meer uitleg te vragen.
Verder hebben we de beoordelingen in twee (ongelijk verdeelde) delen moeten zetten omdat er problemen waren met alle spoiler-knoppen die onze Q-handigheid te boven gingen. Vergeet dus zeker niet in allebei de hoofdstukken te kijken als je jouw beoordeling niet vindt en BELANGRIJK!!! kijk zeker onderaan het hoofdstuk van deel 2 want daar staat de persoonlijke commentaar en punten van jullie opdrachtgever: Shireen.
En dan nu... de punten!
Als jullie ergens niet eens zijn met de commentaar, kan je altijd een pb'tje sturen naar de desbetreffende user om meer uitleg te vragen.
Verder hebben we de beoordelingen in twee (ongelijk verdeelde) delen moeten zetten omdat er problemen waren met alle spoiler-knoppen die onze Q-handigheid te boven gingen. Vergeet dus zeker niet in allebei de hoofdstukken te kijken als je jouw beoordeling niet vindt en BELANGRIJK!!! kijk zeker onderaan het hoofdstuk van deel 2 want daar staat de persoonlijke commentaar en punten van jullie opdrachtgever: Shireen.
En dan nu... de punten!
Bloodborne:
Fluttershy:
Bismuth:
GinnyWeasley8:
Puellae
Sidekicks:
Fluttershy:
GinnyWeasley8:
Bismuth:
Disneyworld
Puellae
DreamerN:
GinnyWeasley8:
Disneyworld
Puellae
Bismuth:
DE BEOORDELING VAN SHIREEN:
Gekozen cover van: Valkyries
- De hardheid van de resolutie (scherpte) en kleuren zou ik normaal niet eens zo mooi vinden, maar ik vind dat het ditmaal juist heel goed bij de sfeer past.
- Daarnaast vind ik ook dat de Bosnische vlag (en de omtrek van het land) er heel mooi in verwerkt is. Voor lezers die niet weten waar het over gaat, wordt er gelijk een context duidelijk.
- Het feit dat je Esma meer op de voorgrond hebt gezet, met een levendige, alerte blik, en Ana juist meer op de achtergrond, verslagen, met haren voor haar gezicht, vind ik heel mooi gevonden. Het geeft de essentie van het verhaal weer, Ana zit in moeilijkheden en is constant slachtoffer, en Esma probeert haar te bereiken om haar te redden. Deze foto’s zijn heel goed gevonden en er goed in verwerkt.
- Ik vind het heel mooi hoe je de nadruk hebt gelegd op het woord ‘mijn’ in de titel, met de verschillende fonts. Dit geeft ook weer een deel essentie van het verhaal weer.
Jammer dat je de sigaret er niet in hebt kunnen verwerken, maar dat vergeet ik gelijk zodra ik zie hoe prachtig je met de rest hebt kunnen werken (:
Special props to:
FIREBIRD - voor prachtige kleurgebruik in vlekken
trasecolare - voor het gebruik van Sarajevo in de achtergrond
DreamerN - voor het gebruik van mystieke kleuren en verwoestte gebouwen
Er worden dus extra punten gegeven aan... Valkyries!
Er zijn nog geen reacties.