Foto bij 1.1 'Oh my goodness!'

Wil jij een kennismaking met deze hottie? Dan is dít je kans! Hitkrant heeft speciaal voor een van de topfans in Nederland een MEET & GREET geregeld. Schrijf ons waarom juist jíj deze MEET&GREET zou moeten winnen + 2 concert kaartjes voor het concert op vrijdag 26 Februari. Inzendingen tot en met 10 Januari.

Amy leest de tekst nog eens door, en nog eens, en nog eens. Ze kan het niet geloven. Eíndelijk, eíndelijk kwam haar droom uit. Ze had het artikel uigeknipt en boven haar bed gehangen. De foto erbij was ook zó lief! Ze wist preces wat hij daar zou moeten zingen;
"Many have called but the chosen is you".
Ineens begint het echt tot haar door te dringen; Ze ging haar droomprins ontmoeten! O gosh. O gosh. Ó gósh! Amy pakt de telefoon en toetst het nummer van haar aller beste vriendin in. 'Hi, met Carmen,' hoort ze. 'CAR! IK GA JUSTIN ONTMOETEN!' schreeuwt Amy door de telefoon. Het antwoord is precies hetzelfde als wat Amy de heletijd al dacht; 'O MY GOODNESS!' schreeuwt Carmen terug. Het word even stil en dan zegt Carmen langzaam, 'hoe? Ik bedoel.. hoe.. hóe ontmoet je hem? Waar? Wanneer?' Amy lacht, 'ik zal het allemaal uileggen, kom je hier heen?' 'Claro!' zegt Carmen en ze hangt op. Amy keek op haar OOZOO. Vijf uur, dat zou betekenen dat haar BFF er om tien over vijf zou zijn. Precies genoeg tijd om een pak Chocolate Chips naar binnen te werken.

Reageer (3)

  • holdalittle

    Ik ben jarig op vrijdag 26 februari (A)

    1 decennium geleden
  • xIrwin

    VERDER!!!! ik ben het helemaal eens met JBLover16!!

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder ik vind jou story nu al leuke dus vederr ander word ik gek:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen