Foto bij Tell me, What did I wrong?

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWW IK VERVEEL ME ZOO!!

Wat vooraf gebeurde:
Het ging helemaal goed tot dat er een jongen tegen me aan liep en me drinken over me heen viel. “Nee dat deed je niet” zei ik en keek naar me kleren. “Sorry” zei de jongen en draaide zich snel om. “Niet zo snel” riep ik hem nog toe en pakte zijn hand vast. “Kijk nou eens wat je hebt gedaan, me kleren! Verpest helemaal verpest” zei ik boos en keek hem aan. Woow, wat een lekkerding! Dacht ik bij mezelf. “het spijt me echt heel erg zei hij nog een keer. Je krijgt van mij wel nieuw drinken” probeerde hij. “het gaat me niet om het drinken, maar om me kleren. Kijk dan hoe ze eruit zien dit duurt uren eer het droog is” zei ik weer en keek hem boos aan. Ik had geen zin in nog een keer excuses dus liep door naar de wc met me lege glas drinken. Ik bekeek mezelf in de spiegel en schrok er van. Helemaal nat!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • MeranieTom

    bverderrr!!

    1 decennium geleden
  • Nikki4ever

    Echt leuk verhaal!

    1 decennium geleden
  • TheRipper

    nice

    1 decennium geleden
  • Peppin

    he als ik zou moetn kiezen werd het toch wel tom hoor xD

    1 decennium geleden
  • StarXKaulitz

    Ja en dat was Nieck!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen