En weer een langer deeltje..
Ik weet dat het nog niet heel interessant is maar ik beloof dat er snel iets leukers gaat gebeuren in t verhaal.

Dit is te mooi om waar te zijn! Hij is gewoon perfect!
Hij heeft supermooi donkerbruin/ zwart haar en van die rustige bruine ogen waarin je kan verdwalen als je niet uitkijkt.
“Woww!! Jouw reflexen zijn echt geweldig!” Mackenzie kijkt met grote ogen naar ons.
Snel zet Caleb me weer recht en laat hij me snel los.
Als hij ziet dat de rest net zo naar hem kijkt laat hij zijn hoofd hangen en wordt hij rood.
“Laat hem toch..” Beck lijkt als enige niet onder de indruk van deze actie.
“Maar je zag toch zelf die mooie actie?” Mackenzie is nog steeds degene die het meeste onder de indruk lijkt van wat er gebeurt is.
Een half uurtje later zitten ik en Caleb samen op mijn kamer.
“Gaat het alweer een beetje met je!” Zeggen we tegelijk tegen elkaar.
Ik lach, maar niet heel erg hartelijk en Caleb merkt dat.
Hij trekt me tegen zich aan en slaat zijn armen om hem heen.
“Wat is er met je? Je kan me alles zeggen. Dat moet je nu toch wel weten?”
Hij kijkt me aan om mijn stemming te pijlen, maar volgens mij lukt hem dat alweer niet.
“Ik weet dat ik je alles kan zeggen en juist dat is het probleem.”
Hij kijkt me verward aan.
“Ik kan JOU wel alles vertellen, maar ik heb het idee dat jij MIJ niet alles vertelt.”
Ik kijk hem verdrietig aan, maar krijg er meteen spijt van.
Ik zie dat het hem pijn doet als ik dat zeg en sla mijn armen om hem heen.
“Zo had ik het niet bedoelt.” Zeg ik snel.
“Ik ook niet.” Fluister hij in mijn oor.
We zitten een tijdje film te kijken als er op de deur wordt geklopt.
“Mag ik de tortelduifjes even storen?”
Jade stapt naar binnen.
“Tuurlijk! Wat is er?” Vraag ik haar terwijl ik de film op pauze zet.
“We willen zo nog een rondje gaan lopen.. Gaan jullie ook mee?” Vraagt ze
“Wat waren jullie trouwens aan het kijken?” Ze wijst naar mijn laptop die tussen ons in staat.
“We waren net ‘The Fault In Our Stars’ aan het kijken, want die wilde ik nog een keertje zien.”
Ik kijk naar Caleb in de hoop dat hij me zou helpen.
“Ik had haar voorgesteld om die film samen te kijken.’ Zegt hij even later.
“Leuk!” Zegt Jade opgewekt.
“Maareh.. Gaan jullie mee met ons?”
“Ik denk dat we deze film maar af gaan kijken vandaag. Wat denk jij Terra?”
Hij kijkt mij aan om te kijken of ik het goed vind.
“Vind je het erg Jade? Want als je wilt dat we meegaan komen we eraan hoor!”
Jade kijkt ons aan.
“Tuurlijk vind ik het niet erg! Kijk die film maar af hoor. Nog genoeg kansen om mee=t ons mee te gaan.” Zeg ze lachend.
Ze draait zich om en loopt de kamer weer uit.
“Veel plezier met wandelen!” Roep ik haar na.
“Dankje!” hoor ik haar nog net terugroepen.
Ik kijk naar Caleb.
“Waarom wilde je die film eigenlijk kijken?”
Het was zijn idee om die film te gaan kijken en niet, zoals ik net zei tegen Jade, mijn idee.
“Laten we die film maar gewoon afkijken.” Zegt hij terwijl hij me dichter tegen zich aantrekt.
“Oke, maar je gaat me straks nog wel antwoord geven op mijn vraag, oke?” Ik kijk omhoog om hem recht aan te kijken.
“Oke..” Zegt hij en hij geeft me een kus op mijn kruin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen