Hij draait zich om. In zijn mooie blauwe ogen zie ik tranen steken.
“Caleb! Ik vind jou ook al best een tijdje leuk, maar ik durfde ook niks te zeggen.”
Hij loopt naar mij toe en voordat ik het weet heeft hij zijn armen om me heen geslagen.
Ik doe, uit reflex, snel een stap naar achteren.
“Sorry, sorry. Ik wilde je niet laten schrikken!” Snel doet hij een paar passen bij mij vandaan.
“Zo bedoelde ik het helemaal niet. Je bent een geweldige jongen, maar ik had dit gewoon niet verwacht.”
En dan beginnen we allebei te lachen.
Als we even later weer naar buiten lopen wil ik alweer terug naar de rest van de groep, maar Caleb houdt me tegen.
“Even wachten Terra, ik heb nog even één vraagje voor je.”
Ik draai me langzaam om en zie dat hij me recht in mijn ogen aankijkt.
Dit bezorgt me heel veel vlinders in mijn buik.
Vlinders die ik al die tijd zo ver had weggestopt hebben nu eindelijk hun vrijheid weer teruggevonden in mijn buik.
“Terra..” Hij kijkt me heel ernstig aan en doet een stap terug.
“Ik wil je al heel lang één ding vragen.. Zou je verkering willen?
Met mij?” Hij kijkt naar mijn gezicht om mij te kunnen pijlen, maar aan zijn blik te zien wil dit niet lukken.
Als ik even stil blijft zie ik zijn gezocht vertrekken.
“Terra!! Zeg dan alsjeblieft wat!” Hij begint een soort van onzeker te klinken.
“Natuurlijk wil ik dat!” Zeg ik tenslotte, als ik er vrij zeker van ben dat dit allemaal echt gebeurt is net.
Nadat ik dit gezegd heb, krijg ik natuurlijk meteen weer een knuffel.
dit keer doe ik geen stap terug en sla ik zelf ook mijn armen om hem heen.
Dan opeens hoor ik mensen achter ons klappen en ik draai me geschrokken om.
De rest van de groep staat achter ons.
Geschrokken kijk ik de groep rond en dan naar Caleb.
“Wat is dit voor grap?” Ik kijk eerst naar Caleb en de rest van de groep.
“Zal ik je eens wat vertellen?” Zegt Caleb.
“Dit was helemaal geen grapje hoor! Tenzij jij er een grap van probeert te maken natuurlijk.”
Ik kijk hem aan met een knalrood hoofd.
“Sorry” Fluister ik naar hem.
“Het is al goed” Zegt hij terwijl hij me een kus op mij voorhoofd geeft.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen