Foto bij 007

Laila POV
Wanneer ik die avond eindelijk mijn bed in kruip is het al 01:30. Na het eten hebben we nog een heleboel Disney films gekeken, tja ik mocht kiezen welke film dus je kon wel verwachten dat we 'The Little Mermaid' en 'Lion King' gingen kijken. Jamie en ik gaan morgen op verkenning en ons misschien al inschrijven voor wat universiteiten. Ik lig net in mijn bed wanneer ik zacht geklop op mijn deur hoor. Louise zijn hoofd verschijnt in de deur opening en ik wenk hem dat hij naar binnen mag komen. Hij gaat zachtjes op mijn bed zitten, bang dat hij op mij gaat zitten. 'Duss... hoe vind je het hier in Londen? eh je bent er maar een dag.. eeh ik bedoel wat vind je ervan dat je met ons gaat wonen?' Ik lach zachtjes om zijn gestamel maar ik moet me eigenlijk in houden om hem niet meteen te kussen. 'Ik vind het echt super leuk, maar ik ga Nederland ook wel missen, ik bedoel ik had daar een heel leven.' 'Ik snap wat je bedoelt, ik heb vroeger ook in Nederland gewoond en het was ook voor mij een hele verandering.' het kost me steeds meer moeite om met niet meteen op hem te storten. Oh my god wat is er mis met me, ik woon pas een dag me hem en ik wil me al op hem storten! 'Ik en gewoon heel blij dat ik je broer Zayn had gevonden om het zo maar te zeggen want anders had ik het niet overleefd in Londen.' gaat Louise verder. 'Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?' Louise begint meteen al te lachen en begint zachtjes te fluisteren. 'Ik zou dit eigenlijk niet mogen zeggen dus mondje dicht. Het was al de tweede week, ik was later gekomen door wat probleempjes.' Ik kijk hem raar aan maar hij ziet het niet, of hij doet alsof hij het niet ziet. 'Ik gig dus mijn rooster ophalen en zag Zayn daar staan, in een roze eenhoorn pak. Blijkbaar had iemand hem met de schoolcomputer gemaild dat we een speciale dag hadden en hij dat aan moest hilarisch gewoon.' Ik begin keihard te lachen en Louise probeert me te sussen, stel dat iemand naar boven komt.. en ja hoor, ik hoor weer geklop op de deur. 'uhmm come inside.' Ik zie het zwarte haar van Zayn verschijnen en schiet weer in de lach. 'Wat is er zo grappig? ik hoorde jullie al in mijn kamer lachen.'weer schieten Louise en ik in de lach en ik besluit het maar uit te leggen. 'Uhm, ik ben benieuwd hoe een roze eenhoornpak jou zou staan, heb je toevallig niet eentje in de kast? of foto's?' Zayn rent meteen op Louise af en ze rennen rondjes in mijn kamer, totdat Louise opeens achter me gaat zitten en mij als menselijk schild gebruikt. 'STOP, je mag je zusje niet slaan dus achteruit.' roept hij keihard in mijn oor. Zayn gaat verslagen op de grond liggen 'je hebt belooft dat je dat nooit zou zeggen Lou, nooit.' 'Zayn, please wees niet boos op mij, ik kon het prachtige gezicht van je zusje niet weerstaan toen ze mij vroeg naar onze eerste ontmoeting.' ik begin heel erg te blozen en schop de jongens mijn kamer uit met als smoes dat het al te laat is en dat ik kapot ben, straks weten ze dat ik een huge crush op hem heb, dat is ook niet de bedoeling.

Louise POV

Na de film moest ik wel naar haar kamer, ik kon onmogelijk in slaap vallen zonder haar gezicht weer te zien. Ze laat me godzijdank binnen en ik probeer niet op haar benen te zitten. Ik struikel weer eens over mijn woorden heen maar gelukkig vind ze het niet erg. Maar wat verwacht je als ik een verhaal vertel en de hele tijd alleen maar aan haar prachtige bruine ogen denk. Ik besluit haar maar te vertellen over Zayn zijn eenhoorn 'situatie' in de hoop haar aan het lachen te maken, gelukkig vraagt ze niet door naar het stukje waarom ik pas de 2e week op school kwam. Zayn is de enige die weet dat mijn vader in de gevangenis zit en dat mijn moeder nog steeds geen Nederlands kon en we dus terug moesten naar Engeland. Ik heb geen zin in iedereens nieuwsgierigheid waarom mijn vader in de gevangenis zit en Laila zou ik niet willen verliezen door die sukkel. Laila haar lach is echt gewoon geweldig, ik smelt weg. Ik wil haar net kussen, en dan komt Zayn binnen. Ugh .Als Zayn hoort dat ik het heb vertelt komt hij achter me aan, ik schuil snel achter Laila. Zo kan hij me net raken en kan ik haar heerlijke haar ruiken. Het ruikt naar Vanille. Als ik mijn kamer in ben nadat Laila ons weg heeft gestuurd zie ik al dat het 02:14 is. Ik kruip snel mijn bed in maar om 5 uur ben ik nog steeds wakker. Ik ga naar boven en zie dat Laila slaapt. Ze is zo prachtig, zelfs in haar slaap. Ik kus haar op haar voorhoofd. En stuk gemakkelijker als er niemand is, en ga weer naar beneden. Na wat te hebben gegeten en 3 slaappillen is het alweer kwart voor 6. Hopelijk krijg ik nog wat slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen