Summerbreak
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Ik vond het een super verhaal om te lezen. Britta en Hanna verschillen best van elkaar, ondanks dat ze tweeling zijn. Maar dat maakt het allemaal wel super leuk om over ze te lezen! Ze zijn leuke personages om te volgen en het is ook erg leuk gedaan met hoe ze door de school heen gaan.
Ik ga alleen wel even eerlijk tegen je zijn, en dit moet je niet als kritiek zien, maar als een poging om deel 2 nog beter te maken. Maar soms had ik het idee dat dingen wat sneller mochten gebeuren, ik zat iets te lang op actie te wachten - het werd te vaak uitgesteld dat er ook echt actie kwam. Een heel goed voorbeeld hiervan is dat je bijvoorbeeld 100 hoofdstukken over een zoen met James gedaan heb. En ik snap dat Britta niet zo is, maar goed. Van mij had de actie wat eerder mogen komen. Als je het namelijk te langdradig gaat maken, dan wordt je verhaal saai. En dat zou ik zo jammer vinden, want de rest en het idee steekt echt goed in elkaar.
Van de liedjes:
1. Sowieso Britta - gaat over wat zij die zomer heeft gedaan.
2. Hanna
3. Hanna
4. James - ik weet niet of ik deze mag kiezen. (Anders Britta)
5. Britta
6. Hanna
House: Ravenclaw ^^ Danique
Ik ben super benieuwd! En wat is dit toch een leuke story
7 jaar geledenWauw! Super leuk geschreven! En ben benieuwd...(H)(yeah)
7 jaar geledenik vind deze story echt een van de leukste story's, neem even een break, rust goed uit en dan gaan we kijken naar het 7e jaar
7 jaar geledensuper goed gedaan!, ik kan niet wachten op het nieuwe hoofdstuk
Pff ik zie inderdaad nu pas dat je bij hoofdstuk 100 bent gekomen! Gekkewerk!! Ik heb sws nog wat in te halen
7 jaar geledenSuper trots op je!! Neem je break en verras ons met het 7e jaar!!