Foto bij Vakantie!!

De foto is Terra (dit verhaal gaat over haar)

“TERRA, KOM JE NOG?!”
Van onderaan de trap wordt er geroepen, maar ik doe net of ik het niet hoor.
Stiekem gluur ik naar de klok naast de deur, die geeft aan dat het net tien uur is geweest.
Even later komt Joyce naar boven, ze stormt mijn kamer op.
“Hee slaapkop! We zouden om half elf weg gaan.. Weet je nog wel?”
Ik ga rechtop zitten in bed.
Waar had ze het ook al weer over?
Ik had gisteren misschien iets minder moeten drinken, want ik kan maar heel weinig hebben als het om alcohol gaat en als ik dan een belofte maak, weet ik daar de volgende dag dus helemaal niks meer van.
“Mijn hemel, Joyce! Waar heb je het over?” Zeg ik tenslotte maar. Ik hoop dat ze het niet te persoonlijk opvat.
“Komen de treuzelkousen ook nog?”
Nu komt Mackenzie ook al.
“Wat is er dan?” Vraag ik nog een keer.
Even kijken ze elkaar aan, maar dan schieten ze beide keihard in de lach.
“Weet je het niet meer? We gaan vandaag mee met een tour door Parijs!”
Nu weet ik het weer!
We zijn op vakantie met een groepje vrienden in Frankrijk en nu gaan we Parijs bezichtigen!
Ik spring uit bed en knal bijna tegen Joyce op als ik naar mijn tas struikel, waardoor zowel Joyce als Mackenzie weer dubbel liggen.
“Gisteren wat teveel op?” vraagt Mac aan me.
“Nee.. Het is nu gewoon een beetje vroeg.” Zeg ik, waarna ik mijn tong naar ze uitsteek en ze mijn kamer uitduw.
“Ik kom zo, maar ga me eerst even aankleden!” roep ik naar beneden.
Zodra ook ik weer beneden ben kunnen we eindelijk gaan ontbijten.
Zelfs de jongens zijn al wakker, wat me wel een beetje verbaasd.
Ik zal je even snel voorstellen aan onze groep.
Onze groep bestaat uit 9 mensen (4 jongens en 5 meisjes);
De meisjes: Terra (ik), Joyce, Mackenzie, Jade en Sharron.
De jongens: Brandon, Robin, Caleb en Beck.
Het heeft heel veel moeite gekost om ervoor te zorgen dat we met zijn allen weg mochten en weg konden gaan.
Mijn ouders vonden het eerst maar niks, het idee dat ik niet alleen met meisjes, maar ook met een aantal jongens op vakantie ging.
Ik heb ze uiteindelijk toch nog kunnen overtuigen, maar dat is over het algemeen niet erg moeilijk bij mijn ouders. Ze doen over het algemeen niet erg moeilijk.
“Terra, Wil jij ook een eitje op brood?” Brandon is nog bezig met het bakken van ei voor iedereen.
“Ja hoor, is goed” antwoord ik terug.
Ik ben nog niet in staat om een wakkere indruk te maken en mijn haar en make-up zitten ook nog voor geen meter. Dat doe ik zo wel even.
Na het heten duik ik dan ook meteen de badkamer in om mijn gezicht en mijn kapsel bij te werken.
Snel kijk ik nog even op mijn mobieltje. Zijn er nog nieuwe berichten binnen van mijn ouders?
Gelukkig niet.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen