Foto bij Gonna miss you.

Justin's pov:
De middag en namiddag waren voorbijgevlogen.
Ik had een superleuke tijd beleefd met Chloë, maar mooie liedjes duren nooit lang.

'Justin.' Mam stond al aan de ingang van het hotel te wachten, toen we terug naar beneden kwamen. We hadden alles gepakt. En nu was het tijd om afscheid te nemen.
Morgenochtend had ik een interview in Atlanta. Geen kans dat ik nog hier kon blijven met Chloë, dus. Ik zuchtte luid, toen Chloë en ik beneden aankwamen en haar tassen in de auto van haar moeder zetten. (Jaa, die moeder is zo lief om haar terug te komen halen, in Amsterdam.)
'Dag Chloë, het was fijn je te ontmoeten. Ik denk dat we je nog wel eens zullen zien,'zei mam, met een blik op mij.
'Tuurlijk,'stemde ik daar meteen mee in.
Chloë's mam lachte. 'Nou, het is leuk dat jullie al zo'n goede vrienden zijn geworden, in die 2 dagen.' Ze knipoogde naar mam, en ik wist zeker dat die het had verder verteld dat, toen we op de gang stonden, Chloë en ik hadden gekust.
Chloë's mam stapte in en Chloë wilde volgen, maar ik hield haar tegen, en knuffelde haar.
'Ik bel je vanavond,'mompelde ik in haar oor.
Ik hoopte dat mam dat niet hoorde, of ze zou me weer beginnen plagen.
Toen kusten we.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer,
herhaalde het zich in mijn hoofd.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer.
Voor de laatste keer. Hier.
voegde ik er aan toe. Voor de laatste keer hier. Dat klonk beter en ik glimlachte een beetje.
Toen stapte ze in de auto en reed weg.

Reageer (7)

  • Nouika

    baaaaaaaaauaaaaaaaaaaaaaagggggorgolvdgggggavblaaaallalaa:((:((:8:8:8(6)(duivel)eeuuuwww!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xHeartbeatt

    Verderxx

    1 decennium geleden
  • MocroOChiick

    TOT STORYY!!
    VERDER!:)

    1 decennium geleden
  • Sofieeee

    verdeeeer!! x

    1 decennium geleden
  • Sacre

    snel verdeeeeerr!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen