Foto bij I'm a model, youre my love. -Jackson Rathbone- 14

Deel 14.

Hope you like it!

-Delfie pov.-

Ik wou dat dit moment nooit voorbij ging.
Ik weet niet hoelang ik daar zat. Maar toen ik wakker werd was het nog donker.
Ik keek rond en zag dat Jackson lag te slapen met zijn armen om me heen.
Hij ziet er zo schattig uit. Maar het duurde niet lang of ik dacht weer over mijn gewicht.
Ik voel me zo vreselijk dik! En nu Jackson me weer heeft vastgepakt weet hij hoe vet ik ben!
Delfie, stom stom wijf dat je bent!
Ik moet nu meteen van zijn hotelkamer weg! Gaan trainen! Dunner worden...
Ik kijk nog een keer om naar Jackson maar doe dan zacht de deur achter me toe en loop de trappen op naar mijn hotelkamer.
Onder het bed liggen gewichten enzo, ik pak ze en begin meteen te trainen.
Buikspieren, armspieren, alles gewoon!

Na uren sporten zie ik dat het ligt begint te worden. Ik berg mijn spullen op, ga me opfrissen en ga naar beneden, waar het ontbijt plaatsvind.
Natuurlijk ga ik niks eten maar erbij zitten kan geen kwaad.


-Jackson pov.-

Als ik 's morgens wakker wordt zie ik dat Delfie weg is.
Hoe lang zou ze al weg zijn? Een paar minuten of al een paar uur?
Ik weet het niet, ik heb niks gehoord. Maar ik weet wel hoe geweldig het was haar lippen nog eens te voelen.
Alleen die botten die uitstaken waren me te veel. Maar dat liet ik haar niet merken, nog niet.
Ik kleed me op en ga naar de ontbijttafel. Daar zitten alle modellen gezellig samen te ontbijten.
Maar, daar ergens in een hoekje zit Delfie. Ze prult wat met haar glas water.
Als ze zelfs dat al niet meer wil nemen...
Ik ga naar haar tafel toe en als ze me ziet glimlacht ze eens flauw.
Ik schuif een stoel bij en ga naast haar zitten.
Ik vraag hoe het met haar gaat, ze antwoord heel vaag dat het goed gaat. Natuurlijk weet ik dat het ook niet waar is.
Vreemd, maar ik heb nu ook geen honger meer en blijf wat bij haar zitten.


Next??

Reageer (8)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • jannekej

    mooi verhaal snel verder

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Verder (H)

    1 decennium geleden
  • Escalante

    verder^^

    1 decennium geleden
  • Fennec

    oooh verder!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen