Let's crank it up Till the walls cave in .

't is nogal een saai hoofdstuk.
i'm sorry!

je had echt geen idee waar hij mee bezig was. je trok je hoofd weg. 'uhh,waarom deed je dat?' vroeg je heel onzeker en keek em aan. 'omdat k van je hou' zegt hij met een nasty blik. okayy dat vond je maar vreemd. 'nouja oké, k ben weg doei' en je liep van edric vandaan. wat bezielde die jongen? dacht hij nou echt dat die dat zomaar kan doen bij de 2de keer dat k em zie. zo makkelijk laat k me nou ook weer niet inpalmen. langzaam en nadenkend loop je naar huis. eindelijk thuis aangekomen ging je naar boven even lekker snel douche en dan je bed in duiken 't was onderhand al 11 uur. de volgende ochtend werd je wakker. zet je mobiel aan en loopt rustig naar de badkamer. 'ohh 3 gemiste oproepen' zeg je zacht tegen jezelf. even kijken van wie 't is. oeeh! het was ashley. snel bel je haar terug de telefoon gaat een paar keer over maar dan eindelijk neemt ze op. 'heeee meid! k had je geprobeert te bellen, je lag zeker nog te pitte right?' zegt ze blij 'haha, jaa sorry ben een uitslaper' ze lachte. 'k belde je omdat k kaartjes heb voor een nieuwe band, k heb alleen geen idee wie 't is enz maar ja 't word vast leuk' wow ze is helemaal opgefockt dacht je bij jezelf. 'Oké en nu wil je vragen of k mee ga met jou?' zeg je vragend. 'dat klopt! sooooo, ga je mee?' 'jaa tuurlijk heb toch niks te doen tegenwoordig' zeg je met een smile op je gezicht. 'awesome! nouw het is over 3 dagen, k bel je er nog over BaiBai' en ze hangt op. eindelijk! k ga es naar een concert. je wilt de douche inlopen maar je voelt dat 't nat is. voorzichtig zet je een stap de douche in en alles word zwart voor je ogen.


Reactie?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen