Foto bij Hoofdstuk 24.

nog steeds de shoot

eenmaal aangekomen op het strand moet ik weer omkleden en krijg ik weer en bikini aan.
dan zie ik ook nog eens en ander model in Bikini die al klaar staat.
ik zucht en loop naar de fotograaf.
''this is Bonny, '' zegt de fotograaf en wijst naar het meisje ze heeft dik blond haar, is dun en heeft volgens mij cup C.
''haaii i'm Louise'zeg ik en glimlach even en ga dan klaar staan.
de fotograaf geeft ons instructies en we moeten doen als of we dikke vriendinnen zijn.
dan moet Bonny aleen op de foto en krijg ik weer een andere Bikini aan waneeer het mijn beurt is.
nouja Bikini het broekje lijkt net en string en mijn Bikini topje is ook niet zo bikini achtig.
ik moet van de fotograaf naar het water lopen en dan af en toe achter om kijken.
ik knik endoe wat die zegt.
ik loop naar het water, kijk af en toe achterom en neem soms een pose aan.
dan moet ik in het water ,wat me nogal koud lijkt, en spring er in en kom dan weer boven.
de fotograaf schiet en paar plaatjes.
ik krijg en hoop complimentjes en Bonny kijkt nogal jaloers toe.
ik ga bij een minder ondiepe kant in het water zitten en kijk met een sexy blik in de Camera.
de footgraaf zegt dta ik moet gaan liggen en ik volg zijn instructies.
hij gaat recht boven me staan(wel op het drogen) en schiet een paar plaatjes.
na een paark eer omkleden in de make-up en er weer uit ben ik eindelijk klaar.


ik kom vreselijk moe weer thuis en zie dat het
19:30 is.
ik zucht en plof neer op de bank.
ik zie Mia de keuken uit komen.
ze ploft naast me neer.
''wat en dag'' zegt ze en doet de tv aan.
''zeg dat wel, wat eten we vandaag''? vraag ik met de hoop dat zek an koken.
''weet nie...pizza?...chinees?'' zegt Mia.
''wat dacht je van ee nnormale warme maaltijd'' zeg ik grinnikend.
''ik kan niet koken..en trouwens om de hoek is een pizza tent en afhaal Chinees plus een snackbar'' verteld Mia.
ik zucht.
''ik ben the back-af om the lopen'' zeg ik uiteindelijk en sluit mijn ogen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen