De klunzige Tom
Hallo ik ben Tom ik heb net met Roos en Bart buiten gespeeld. Roos en Bart zijn mijn beste vrienden sinds de kleuterklas. Oh wacht papa roept me ik moet aan tafel komen. 1uur later. Ik ben er weer. Net aan tafel gooide ik perongeluk mijn glas om dat gebeurt me wel vaker daarom noemen papa en mama me ook klunzige Tom. Ik vind soms wel een beetje stom dat ze dat doen want ze weten dat ik het niet expres doe dus ja. Ik moet slapen doei. De volgende dag na school. Hei dagboek je raad nooit wat er gebeurt is! Er is een nieuw meisje op school,en ze is prachtig. Ze heet lieve en lief dagboek ik denk dat ik voor het eerst verliefd ben. Ik hoop dat ze me ziet staan want ik ga haar morgen mee uit vragen. ik ga eten en en daarna meteen naar bed soordat ik morgen geen Wallen heb op school slaapwel. De volgende dag na school. Hei dagboek ik heb lieve mee uit gevraagt en ze zei nee😭 Ik vroeg gewoon: hè lieve wil je na school met me naar de film? En zei zei: met jou? In geen duizend jaar,ook al zouden wij twee de enige mensen op de aarde zijn nog steeds niet. Ik heb me dus duidelijk vergisst in lieve maar ja zoek dingen overkomen mij de hele tijd want ik ben klunzige Tom.
Er zijn nog geen reacties.