Chapter 1
Ik zie het huis al in de verte, en voor mijn gevoel lijkt het tamelijk groot.
Ik weet natuurlijk dat dat niet waar is, want onder weg naar hier reden we langs en villa buurt, waar een muur omheen zit en dan zon groote poort,en waar de huizen veel groter zijn.
mijn zusje van 8 genaamt Becky sabelt op een loly, voor haar is dit natuurlijk niet zon grote verandering maar voor mij wel ik ga namelijk naar high school zoo vet!
eenmaal aangekomen stappen we uit en ik kijk naar het huis wat nu opeens kleiner is geworden voor mijn ogen.
''laten we naar binnen gaan'' zegt moeder en loopt alvast aan samen met mijn pa, ik en Becky volgen haar naar binnen.
alles staat er al en het is ook mooi ingericht.
''jullie spullen staan al in jullie kamers'' zegt Pa.
''ooh ik wil zo graag mijn kamer zien'' zeg ik opgewonde en ren alvast de trap op.
ik loop door de lange gang en stop voor een deur.
toen we het huis kwamen bekijken mochten we al meteen onze kamer uit kiezen en een plan maken hoe we het zoude inrichten zo cool!
ik open de deur maar ben totaal teleurgesteld in wat ik zie.
mijn kamer is Roze!!!
met knuffels en hartjes kussens, er staat een bureau en 2 donker roze zit zakken bij het raam.
verder is het totaal niet teenager style achtig ingericht.
Oh god!
''maam''! gil ik.
even Later staat mijn moeder naast me.
''wat is er''? vraagt ze.
''dit is niet hoe ik mijn kamer wilde'' zeg ik geiriteert.
''ach Valerie..we vonden jou keuze iets te...snapje? dit is veel leuker toch''? zegt Moeder en geeft me een kloptje op men schouder.
''leuker?! mama ik ben nu een tiener! ik ben 13 en over en paar wekken 14! ik kan hier toch niet mee aankomen met zon zon kleuter kamer!'' zeg ik woest.
''wat moeten mijn nieuwe vrienden wel niet denken! ik ga naar high school ja op high school heeft niemand zon domme kamer''!
ik hijg en beetje als ik klaar ben.
en mijn moeder kijkt me geiriteert aan.
''jonge dame luister eens! jouw vader heeft vreselijk zijn best gedaan om jou kamer zo mooi the krijgen, het geld grooeit ons niet op onze rug! toon eens wat respect.''
''respect kun je krijgen'' zeg ik kwaad en loop mijn kamer in en knal de deur voor mijn moeders neus dicht.
''Valerie! je bent nu echt the ver gegaan je hebt nu 2 weken huisarest! dus na school meteen naar huis'' roept Moeder kwaad en stampt de trap af.
''je doet maar'' zeg ik en plof kwaad neer op mijn bed.
Reageer (3)
nice vederrrrrrrrr k:p
1 decennium geledenhij is leuuuk!
1 decennium geledenje moet verder gaan met je verhaal!
xoxo
hij is leuuuk!
1 decennium geledenje moet verder gaan met je verhaal!
xoxo