Vorige keer:
Dan legt hij zijn hand op mijn buik. Even twijfel ik, maar leg dan mijn hand op zijn hand. Gefascineerd staren we naar onze handen en mijn buik. We hebben een kindje. Een eigen kindje. Helemaal zelf gecreëerd. Het is volledig van ons. Niemand die het ons kan afpakken. Niemand die ons kan verbieden iets wel of niet ermee te doen. Niemand die ons ervan kan weerhouden het graag te zien. Niemand. We gaan ietsje dichter bij elkaar zitten. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Onze handen blijven gewoon liggen. Tom kijkt even vertederend toe en zet dan de televisie op een andere zender. Heel de tijd blijven we zo liggen. Zonder te verroeren. Het bijzettafeltje is bedolven onder de borden, glazen en flessen cola. Straks beter opruimen. Bill kriebelt zachtjes mijn zijn vingers over mijn buik. Het is rustgevend en genietend. Ik zucht eens en sluit even mijn ogen. Wanneer ik ze terug open, zie ik Bill lief naar me kijken. Ik glimlach en kijk diep in zijn ogen. Hij is blijkbaar erg opgelucht dat de ruzie over is. Het is ook zo en eigenlijk zijn er niet zoveel woorden nodig geweest. Gewoon wat lichaamstaal. Natuurlijk wilt dat niet zeggen dat we terug samen zijn. Dat is dan weer andere koek. Maar het is een begin.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • milli0naires

    verder !!!!

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    Super!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Conclusions

    Cuteee <333
    Snel weer verder, graag <333
    Groetjes Daantje (H)(K)

    1 decennium geleden
  • FAMExMONSTER

    Snel Verder(H)

    xx

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Superrr:D!

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen